kalleklovn12 Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Hei alle sammen! Har fått mitt GTX 780ti på vann nå. Har vært inne på denne siden:http://www.overclock.net/t/1438886/official-nvidia-gtx-780-ti-owners-club , men det sier meg desverre litt lite. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å "flashe" kortet, slik at volt kan økes til 1.21? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hei alle sammen! Har fått mitt GTX 780ti på vann nå. Har vært inne på denne siden:http://www.overclock.net/t/1438886/official-nvidia-gtx-780-ti-owners-club , men det sier meg desverre litt lite. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å "flashe" kortet, slik at volt kan økes til 1.21? Det er super enklelt i win7 å flashe kortet, bare å følge instruksjonene som står i første post her(du må laste ned Skyn3t biosen fra tråden du linket til seff) nvflash bruker jeg hele tiden her, kjører den fra dos(CMD) i win. Tror Nizzen vet hvordan man gjør det fra win8. Edit: glemte link Endret 9. januar 2014 av Minhund Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Er det samme jeg gjør i Windows 8 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Klarte det :-) Og ja,. Dette er VANLIG Asus GTX 780 ti med mods. Haha! Skjermkortet hadde max 40 grader. Endret 9. januar 2014 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Så sykt fett ut med den evega greia med maseratien i bakrunden Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Så sykt fett ut med den evega greia med maseratien i bakrunden Haha! Godt poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå