tobias.pedersen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hei. Jeg har kjøpt noe på lightibthebox. Varen kostet 860,- og frakten kom på 210,- hvor høy regning kan jeg vente meg fra dhl? Bor i Vestfold, pakken er ankommet Larvik. Når blir den sendt videre? Må man bestille hjemlevering? Eller leverer de på nærmeste post i butikk? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Du får den nok rett på døren, hvis den ikke allerede har kommet. Regn med 267,50 kr i mva og et sted mellom 200 og 400 kr i gebyr for importfortolling/ekspedisjon. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Du får den nok rett på døren, hvis den ikke allerede har kommet. Regn med 267,50 kr i mva og et sted mellom 200 og 400 kr i gebyr for importfortolling/ekspedisjon. Dhl tok 130,- i utleggsgebyr for den siste pakken jeg fikk, det kan godt hende at Kinamannen du har bestillt fra har skrevet ett annet beløp på pakken så det er ikke sikkert mva blir 267,5,- heller. Som regel når jeg har bestillt noe fra Kina så har de gjort dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå