ToreBarsk Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hei! Jeg skal kjøpe en bursdagsgave og lurer på hvor jeg kan kjøpe en litt dyrere ballongvisp? Altså en butikk/nettbutikk som selger "luksus"-utstyr. Jeg har kikket rundt i noen norske butikker og nettbutikker, men har ikke funnet noe særlig dyrere enn 200 kroner. Jeg kunne tenke meg noe rundt 1000 kroner. Tusen takk for hjelp! Tore Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Design eller "proffkvalitet"? Illum er en spennende butikk om du liker design. 2080.no og Culina er fine steder om du liker utstyr beregnet for profesjonell bruk. Sjekk også ut Sous Vide Norge. Ellers kan jeg ikke skjønne at du ikke klarer å finne noe fint på de vanlige butikken som Jernia, Traktøren, Tilbords osv. Edit: Jeg leste innlegget ditt litt feil, men jeg lar svaret mitt stå. Endret 11. januar 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Design eller "proffkvalitet"? Illum er en spennende butikk om du liker design. 2080.no og Culina er fine steder om du liker utstyr beregnet for profesjonell bruk. Sjekk også ut Sous Vide Norge. Ellers kan jeg ikke skjønne at du ikke klarer å finne noe fint på de vanlige butikken som Jernia, Traktøren, Tilbords osv. Edit: Jeg leste innlegget ditt litt feil, men jeg lar svaret mitt stå. Tusen takk for svar! Jeg googlet før jeg startet tråden, men fant ingen av disse. Så ja; takk. Det ble fra Sous Vide Norge. Virket som en seriøs og litt eksklusiv butikk. Men dyr frakt var det. Men jeg får bare håpe søsteren blir fornøyd. Det ble to stk ballongvisper i ulike str forresten, for den som var interessert i det. Tore Endret 13. januar 2014 av ToreBarsk Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hvis det er et poeng at det skulle være dyrt, valgte du riktig.. Culina sine er minst like bra og vesentlig billigere, men i og med at de primært er rettet mot storkjøkkenmarkedet har de en håpløs nettside og det er såvidt jeg vet bare butikken i Oslo som er åpen for privatpersoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå