Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vil kjøpe eksklusivt kjøkkenutstyr. Hvor?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe en bursdagsgave og lurer på hvor jeg kan kjøpe en litt dyrere ballongvisp? Altså en butikk/nettbutikk som selger "luksus"-utstyr.

Jeg har kikket rundt i noen norske butikker og nettbutikker, men har ikke funnet noe særlig dyrere enn 200 kroner.

Jeg kunne tenke meg noe rundt 1000 kroner.

Tusen takk for hjelp!

Tore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Design eller "proffkvalitet"?

Illum er en spennende butikk om du liker design. 2080.no og Culina er fine steder om du liker utstyr beregnet for profesjonell bruk. Sjekk også ut Sous Vide Norge.

Ellers kan jeg ikke skjønne at du ikke klarer å finne noe fint på de vanlige butikken som Jernia, Traktøren, Tilbords osv.

Edit: Jeg leste innlegget ditt litt feil, men jeg lar svaret mitt stå.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

Design eller "proffkvalitet"?

Illum er en spennende butikk om du liker design. 2080.no og Culina er fine steder om du liker utstyr beregnet for profesjonell bruk. Sjekk også ut Sous Vide Norge.

Ellers kan jeg ikke skjønne at du ikke klarer å finne noe fint på de vanlige butikken som Jernia, Traktøren, Tilbords osv.

Edit: Jeg leste innlegget ditt litt feil, men jeg lar svaret mitt stå.

Tusen takk for svar! Jeg googlet før jeg startet tråden, men fant ingen av disse. Så ja; takk.

Det ble fra Sous Vide Norge. Virket som en seriøs og litt eksklusiv butikk. Men dyr frakt var det.

Men jeg får bare håpe søsteren blir fornøyd.

Det ble to stk ballongvisper i ulike str forresten, for den som var interessert i det.

Tore

Endret av ToreBarsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...