Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] hvorfor flørter hun når hun har type?

Anbefalte innlegg

Det er ei jente på jobb- hver gang jeg er på jobb - ser hun på meg , jeg ser på hun , hun tar på meg - erter meg på en flørte måte, prøver å få min oppmerksomhet. Jeg vet at hun liker meg , men det verste er at jeg ser nå at hun har type - og det har hun hatt siden 2012 eller kanskje siden 2010 siden det står jubileum 2010..i over minst et år, 3 virker for mye. Hvorfor flørter hun med meg da , sånn serr hun lar meg ikke i fred. Blir så irritert når jeg ser at hun har kjæreste.Tror ikke hun er interessert i et vennskap med meg, men hva er hun interessert i da ? og hvorfor flørte på en slik måte, bare måten hun ser på meg vet jeg at det er noe som skjuler seg der. fuckk- hva nå ?

Endret av nike10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei jente flørter med deg, og du bekymrer deg at hun er "utro"? Kanskje hun er lei typen sin da, og vil ha noen som vil ha oppmerksomhet ;)

Virker ikke sånn da, når profilbildet hennes er han og hun - der det står "verdens beste" men ingen hjerter eller noe - og hun virker ikke som den personen som er utro, hun er ikke sånn. Men hva er det med sånne jenter som burde vite bedre . at når man er i et forhold - skal man ikke være så høy på pære, kan jo være at hun vil bare ha det morsomt på jobb, men det er rart når hun stadig gjør ting for å få min oppmerksomhet som å liksom tryne bakfra på meg , og etterpå - jeg gjorde det med vilje sa hun og så på meg med det blikket man har når man liker noen. WHAT? Er det jeg som tolker ting feil her eller .. virker ikke sånn.

Endret av nike10
Lenke til kommentar

Få bekreftelse på at hun fortsatt er tiltrekkende for andre menn.

Jeg vet jo ikke for sikkert om hun liker meg, selv om hun flørter med meg, det er jo så vanlig å flørte på jobb nå til dags, det kan jo hende at hun kanskje begynner å bli lei typen , men i dette tilfellet vet jeg virkelig ikke. Du har kanskje rett , jeg syns det er feil når man har type. Jeg hadde blitt sjalu. det hadde han også blitt hvis han hadde sett oss.

Endret av nike10
Lenke til kommentar

Det er åpenbart noe som skurrer når man ikke skriver hjerter på facebook. Du kan ikke se bort ifra at forholdet deres kanskje gjennomgår en stor krise og at hun ser seg om etter andre alternativer.

Kan hende det ,De fleste flørter vel litt i blant, uten at det er noen stor sak. Å prøve seg på andre når man er i et forhold, blir noe helt annet enn en uskyldig flørt, og er klart en dealbreaker. Hva skal man med en partner når man prøver seg på andre? Vet ikke jeg får jo henne til å le og smile hele tiden, men i det siste har hun begynt å ta på meg så mye, og hun er ikke sjenert. Har ikke noe imot det men det er jo litt kleint for min del å bare ta på hun som hun gjør på meg, uten at det viser at jeg vil ha hun. Da hun liksom falt på meg så tror jeg at hun ville at jeg skulle gjøre noe? fordi hun ropte på meg og sa " du vet at jeg gjorde det med vilje" hva skal det bety ? siden da har hun vært ekstrem på flørten.

Endret av nike10
Lenke til kommentar

Bare fordi hun ikke virker som en som kan være utro, så betyr ikke det at hun ikke kan være utro

skrev litt feil, mente virker ikke sånn hahha :p nei men hun virker som ei veldig grei jente, med mange fine kvaliteter, mens jeg er bare en bad boy. hvorfor skulle hun ditsje han for meg. og hvis de har vært sammen i mer enn 2 år virker det ganske seriøst.

Endret av nike10
Lenke til kommentar

Det er åpenbart noe som skurrer når man ikke skriver hjerter på facebook. Du kan ikke se bort ifra at forholdet deres kanskje gjennomgår en stor krise og at hun ser seg om etter andre alternativer.

Den siste setningen kan godt stemme, men er første påstand seriøs? Jeg er ikke utdannet i sosiale medier, men det virker jo sprøtt at forholdets umiddelbare fasade i sosiale medier skal gi en en åpenbar indikasjon på forholdets faktiske tilstand. Slik har det aldri vært for meg hvertfall, men jeg er hverken ekspert på damer, forhold eller Facebookskikker, så jeg holder muligheten åpen for at det stemmer generelt. :shrug:

Lenke til kommentar

Den siste setningen kan godt stemme, men er første påstand seriøs? Jeg er ikke utdannet i sosiale medier, men det virker jo sprøtt at forholdets umiddelbare fasade i sosiale medier skal gi en en åpenbar indikasjon på forholdets faktiske tilstand. Slik har det aldri vært for meg hvertfall, men jeg er hverken ekspert på damer, forhold eller Facebookskikker, så jeg holder muligheten åpen for at det stemmer generelt. :shrug:

Du kunne like godt svart på mitt spørsmål. -jeg har den oppfatningen at jenter flørter sjeldent uten å mene det, i dette tilfellet virker det som hun mener det -

Endret av nike10
Lenke til kommentar

På den annen side kan det hende at dette er sannheten:

Samtidig kan det være morsomt og vennskapelig ment. Kanskje slik hun er. For noen er det vel mer naturlig å ha en tone som kan oppfattes som flørtende.

Jeg har vært på vorspiel hvor 4-5 gutter sitter sammen og prater utpå kvelden, og det viser seg at samtlige har mottatt blikk, flørting og klare tegn på interesse fra samme jente i løpet av kvelden. Så viser det seg, til alles skuffelse, at hun bare er sånn mot 95% av folk hun møter.

Lenke til kommentar

På den annen side kan det hende at dette er sannheten:

Jeg har vært på vorspiel hvor 4-5 gutter sitter sammen og prater utpå kvelden, og det viser seg at samtlige har mottatt blikk, flørting og klare tegn på interesse fra samme jente i løpet av kvelden. Så viser det seg, til alles skuffelse, at hun bare er sånn mot 95% av folk hun møter.

Det var en natt på byen ( alkohol i bildet) og hva er poenget når man går ut i byen ? å bli kjent med folk og eventuelt finne seg noe - det er ikke noe sammenheng med min situasjon- hun flørter ikke med de andre gutta på jobb. Hun var veldig sjenert i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Det er ei jente på jobb- hver gang jeg er på jobb - ser hun på meg , jeg ser på hun , hun tar på meg - erter meg på en flørte måte, prøver å få min oppmerksomhet. Jeg vet at hun liker meg , men det verste er at jeg ser nå at hun har type - og det har hun hatt siden 2012 eller kanskje siden 2010 siden det står jubileum 2010..i over minst et år, 3 virker for mye. Hvorfor flørter hun med meg da , sånn serr hun lar meg ikke i fred. Blir så irritert når jeg ser at hun har kjæreste.Tror ikke hun er interessert i et vennskap med meg, men hva er hun interessert i da ? og hvorfor flørte på en slik måte, bare måten hun ser på meg vet jeg at det er noe som skjuler seg der. fuckk- hva nå ?

Det er ikke flørting i alles øyene. Hvis hun har vært sammen med han så lenge og fortsatt liker han, så er det bare slik hun er.

En situasjon jeg var i.

Lå i en seng med en jente, kjente hun ikke, vi begynte og snakke. Etter 5 minutter sier hun: dette her forteller jeg egentlig aldri til noen og jeg liker ikke å snakke om det. Også fortalte hun hennes dypeste hemmeligheter, ting som hadde skjedd med hun osv. Hun fortalte hvor mange hun hadde ligget med osv. Så spør hun om hun kan sove på min arm, så kommer en venninne inn. Jeg flytter meg, hun tar så iniativ til og legge seg oppå brystet mitt og puse på meg. Jeg gjengjelder tjenesten, 30 min seinere måtte hun dra. Får klem, ett kyss også sier hun noe mens hun stirrer intenst inn i øynene mine.

Dette for hun var helt vanlig oppførsel og hun sier selv at det er sånn hun er rundt kompisene sine. Jeg snakket med 2 av bestevenninnene hennes i etterkant og de sier også at det er sånn hun er.

Så i hennes øyne var ikke dette mer en noe vennskapelig.

Jenter er rare dyr. For all del så kan du gjerne prøve deg på hun, men hvis hun er sånn så kommer det til og bli jævelig kleint for deg og kanskje du blir anmeldt for seksuell trakasering.

Men for all del. Bedre å angre på noe man har gjort, enn det man ikke gjorde!

Lenke til kommentar

Det er ikke flørting i alles øyene. Hvis hun har vært sammen med han så lenge og fortsatt liker han, så er det bare slik hun er.

En situasjon jeg var i.

Lå i en seng med en jente, kjente hun ikke, vi begynte og snakke. Etter 5 minutter sier hun: dette her forteller jeg egentlig aldri til noen og jeg liker ikke å snakke om det. Også fortalte hun hennes dypeste hemmeligheter, ting som hadde skjedd med hun osv. Hun fortalte hvor mange hun hadde ligget med osv. Så spør hun om hun kan sove på min arm, så kommer en venninne inn. Jeg flytter meg, hun tar så iniativ til og legge seg oppå brystet mitt og puse på meg. Jeg gjengjelder tjenesten, 30 min seinere måtte hun dra. Får klem, ett kyss også sier hun noe mens hun stirrer intenst inn i øynene mine.

Dette for hun var helt vanlig oppførsel og hun sier selv at det er sånn hun er rundt kompisene sine. Jeg snakket med 2 av bestevenninnene hennes i etterkant og de sier også at det er sånn hun er.

Så i hennes øyne var ikke dette mer en noe vennskapelig.

Jenter er rare dyr. For all del så kan du gjerne prøve deg på hun, men hvis hun er sånn så kommer det til og bli jævelig kleint for deg og kanskje du blir anmeldt for seksuell trakasering.

Men for all del. Bedre å angre på noe man har gjort, enn det man ikke gjorde!

:p Mitt spørsmål er jo først og fremst - hva er det hun holder på med ? Er hun interessert ? hun kan jo være det, og deretter avslutte forholdet hun er i nå, det er lettere å vente og se hva som skjer. Det er jo ikke sånn at jeg har forventet at det skulle skje noe, Jeg begynte plutselig bare å like hun for en stund siden, tenker kanskje det samme har skjedd med hun også? klipt å bare droppe det når det virket som det var avgjort nå var det bare å spørre hun ut. Hadde jeg visst at hun har type hadde jeg aldri gjengjeldt flørten. men vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Man må ikke skrive "<3 <3 elsker deg pusen min <3 <3 <3 <3 kosemoseoverdose etc på fb bare fordi man er i et forhold.

Som beskrevet over er noen mer flørtete av natur, mer utadvendte. Jeg tror du skal være forsiktig med å legge mer i det,

Jeg har ikke noe å tape på det - enten blir det ja eller nei- men jeg vil helst vite når hun har " mistet følelsene " for kjæresten. før jeg angriper som en pingvin .

Endret av nike10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...