ostenxx Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Jeg kjøpte nylig Bose Cinemate GS II på januarsalg hos elkjøp. Tv-benken min er dessverre for smal til å plassere satelitthøytalerne på de medfølgende bordstativene - flatskjermen kommer i veien. Derfor vurderes både veggfeste og alternativt gulstativer - begge fra Bose. Veggfeste foretrekkes da det frigjør en del plass på gulvet samt at kabler kan skjules med skjulelister. Er det noen som har erfaring med å feste høytalere til gipsvegger? Er det i det hele tatt mulig? Jeg har sjekket veggen for stendere, men eventuelle veggfester må nok festes i selve gipsplaten. Endret 9. januar 2014 av ostenxx Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 http://www.clasohlson.com/no/Gipsanker/Pr212752000 Usikker på hvor mye vekt som anbefales. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Siden du sier gipsplate tipper jeg det er enkel gips, og ikke dobbel?Uansett, de høyttalerne ser ikke ut som store greiene, så kjør på med skrue og gipsanker. Kan forsåvidt også prøve med plugg for gips, men pga vibrasjon som eventuelt kan komme ved høyt volum ville jeg heller gått for anker eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå