hanna4 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) fjernet. Endret 4. november 2014 av hanna4 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Kroatia kan kanskje være noe. har ikke vært der selv men skal vistnok være litt mer sivilisert enn de typiske syden rølpestedene. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jentegjeng på 18 år som søker tips til reisemål for sommeren 2014, ute etter fest og bra uteliv - men også billig mat/drikke og shopping. Tips?? Hei,Beograd kan være en bra sted å feste for billige penger.Mange gode klubber og diskoteker,også kan du kjøpe billig alkohol for 30-40kr liter,øl koster fra 3 til 7 kroner 0,5l avhengig av utested,enda billigere i butikken. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Er det nøye med været/bademuligheter? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Personlig ville jeg dratt tilbake til Budapest igjen, ikke rølpefylla på stranda, men mer storbypreg meg ganske mange heftige utesteder. Ser ikke helt sjarmen med utelivet i Beograd, eneste bra jeg fant der var en cocktailbar av god kvalitet. Klubbene på elva var noe spesielle, og ikke veldig interessante syntes nå jeg. I tillegg var det ganske få andre turister, og de lokale var ikke interreserte i å snakke med deg Endret 13. januar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Det spørs hvilke krav som stilles til shopping, men både Barcelona og Malaga har både by, strand, shopping og party. Prisnivået ligger noe over Kroatia og Bulgaria, men er fortsatt lavere enn her. Lenke til kommentar
Simen S.V Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg og noen kompiser skal til Ayia Napa i sommer, har hørt at det er ganske vilt der nede! Lenke til kommentar
stian28 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Anbefaler Thailand på det sterkeste. Helt annen kultur på en positiv måte og strendene er så fine som man får dem. Man kan også feste hele ferien til en pris av ingen ting Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Jeg og noen kompiser skal til Ayia Napa i sommer, har hørt at det er ganske vilt der nede! men shoppingen begrenser seg til baderinger og billige bikinier (+ noen skinnplagg). Endret 26. januar 2014 av StoreMyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå