Gå til innhold

"Catwalk"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Ulv.

Et praktfullt, og teknisk briljant bilde, - en nytelse å se på ! :)

Flystevner er god og interessant underholdning, - drevet fram av entusiaster, - noen av dem bruker bruker egne krefter og penger, mens enkelte har "fete" sponsoravtaler, så vidt jeg vet.

Jeg er imponert over at du greier å få perfekt skarphet under slike fartsfylte forhold ! :)

Dette bildet er et ordentlig blikkfang for flyinteresserte, og flyet, Grumman G-164A Ag-Cat, er en attraksjon i seg selv.

Jeg håper du har flere slike bilder på lager, Ulv ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Ulv.

Et praktfullt, og teknisk briljant bilde, - en nytelse å se på ! :)

Flystevner er god og interessant underholdning, - drevet fram av entusiaster, - noen av dem bruker bruker egne krefter og penger, mens enkelte har "fete" sponsoravtaler, så vidt jeg vet.

Jeg er imponert over at du greier å få perfekt skarphet under slike fartsfylte forhold ! :)

Dette bildet er et ordentlig blikkfang for flyinteresserte, og flyet, Grumman G-164A Ag-Cat, er en attraksjon i seg selv.

Jeg håper du har flere slike bilder på lager, Ulv ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Takker og bukker dypt Albert for en igjen så fin kommentar! Ja tok vel et par tusen bilder på dette flystevnet, og må si det var en topp opplevelse, så det blir ikke det siste flystevnet jeg kommer til å oppsøkel, det ga mersmak....har nok ikke din inngående peiling angående flytyper, så det var jo interessant å lese hva du skriver angående flytypen....så igjen takk, dette var moro å høre!

mvh Ulv

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Hei igjen Ulv.

Var de vi som sto sammen og fotograferte denne dagen..??

Mvh Atle Slettingdalen

Sorry Atle, så ikke din kommentar før i dag...ja, det var vi som sto der den dagen, og jeg takker så mye for en flott "fotodag" der på Jarlsberg!

mvh Ulv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...