Ulv Sandberg Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Catwalk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hei, Ulv. Et praktfullt, og teknisk briljant bilde, - en nytelse å se på ! Flystevner er god og interessant underholdning, - drevet fram av entusiaster, - noen av dem bruker bruker egne krefter og penger, mens enkelte har "fete" sponsoravtaler, så vidt jeg vet. Jeg er imponert over at du greier å få perfekt skarphet under slike fartsfylte forhold ! Dette bildet er et ordentlig blikkfang for flyinteresserte, og flyet, Grumman G-164A Ag-Cat, er en attraksjon i seg selv. Jeg håper du har flere slike bilder på lager, Ulv ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Hei, Ulv. Et praktfullt, og teknisk briljant bilde, - en nytelse å se på ! Flystevner er god og interessant underholdning, - drevet fram av entusiaster, - noen av dem bruker bruker egne krefter og penger, mens enkelte har "fete" sponsoravtaler, så vidt jeg vet. Jeg er imponert over at du greier å få perfekt skarphet under slike fartsfylte forhold ! Dette bildet er et ordentlig blikkfang for flyinteresserte, og flyet, Grumman G-164A Ag-Cat, er en attraksjon i seg selv. Jeg håper du har flere slike bilder på lager, Ulv ! Vennlig hilsen Albert. Takker og bukker dypt Albert for en igjen så fin kommentar! Ja tok vel et par tusen bilder på dette flystevnet, og må si det var en topp opplevelse, så det blir ikke det siste flystevnet jeg kommer til å oppsøkel, det ga mersmak....har nok ikke din inngående peiling angående flytyper, så det var jo interessant å lese hva du skriver angående flytypen....så igjen takk, dette var moro å høre! mvh Ulv Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Det er en interessant underholdning som Albert sier, et flott bilde av de to tøffingene. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Det er en interessant underholdning som Albert sier, et flott bilde av de to tøffingene. Takker og bukker for kommentaren Kai Petter! mvh Ulv Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hei igjen Ulv. Var de vi som sto sammen og fotograferte denne dagen..?? Mvh Atle Slettingdalen Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Hei igjen Ulv. Var de vi som sto sammen og fotograferte denne dagen..?? Mvh Atle Slettingdalen Sorry Atle, så ikke din kommentar før i dag...ja, det var vi som sto der den dagen, og jeg takker så mye for en flott "fotodag" der på Jarlsberg! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg