soundmoneky Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 hei lurte på om noem viste om noen høytalere til maks 12 tusen og en forsterker? jeg trenger 2 høytalere med masse bass og trøkk. vill at det skal riste litt viss du vet om noen legg igjen en like takker for svar Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Litt mere info er flott hvis man skal gi en passende anbefaling. Hva slags musikk skal spilles? Hvor stort er rommet? Ønsker du stereo-, eller et surroundoppsett? Hva skal det spilles av fra? (CD, DVD, vinyl, digitalt...) Hvis det er snakk om partymusikk og du ønsker, som du sier, bass og trøkk, er nok Cerwin Vega en vei å gå. CV + forsterker til 12.000 blir mye bass. Lenke til kommentar
soundmoneky Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Litt mere info er flott hvis man skal gi en passende anbefaling. Hva slags musikk skal spilles? Hvor stort er rommet? Ønsker du stereo-, eller et surroundoppsett? Hva skal det spilles av fra? (CD, DVD, vinyl, digitalt...) Hvis det er snakk om partymusikk og du ønsker, som du sier, bass og trøkk, er nok Cerwin Vega en vei å gå. CV + forsterker til 12.000 blir mye bass. er cv bra? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 er cv bra? Det kommer helt an på øret som hører. Hvis du er ute etter mye trøkk og bass til en god penge er CV en fin vei å gå. HiFi-klubben er forhandler av CV, og har noen gode stereopakker i sortimentet sitt. Da får du med høyttaler og forsterker som passer til høyttalerne. Denne eller denne er to greie pakker. Lenke til kommentar
soundmoneky Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Det kommer helt an på øret som hører. Hvis du er ute etter mye trøkk og bass til en god penge er CV en fin vei å gå. HiFi-klubben er forhandler av CV, og har noen gode stereopakker i sortimentet sitt. Da får du med høyttaler og forsterker som passer til høyttalerne. Denne eller denne er to greie pakker. takk skal tenkte litt på di to der men mens jeg skriver hvordan får man sånn link til ett og sånn som du hadde der .det sto denne og så trykket jeg for det var blå skrift så kom jeg til en nettside Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Er det kun lydtrykk og bass du er ute etter? Til 12000 får man mye som spiller bra i tillegg til å ha helt greit med volum. Men ja, om målet er kun å blåse ørevoks inn i trommehinna er cv veien å gå. Lenke til kommentar
soundmoneky Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Er det kun lydtrykk og bass du er ute etter? Til 12000 får man mye som spiller bra i tillegg til å ha helt greit med volum. Men ja, om målet er kun å blåse ørevoks inn i trommehinna er cv veien å gå. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå