mobilen.no Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 ?Goodbye Cruel World, I?m leaving You today.<br>Goodbye, goodbye, goodbye ??Feature: Mobilmerkene som forsvant (Ekstra) Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Fin artikkel! Et par slurvefeil: Jeg tviler på at Motorola Accompli hadde 8 GB RAM... Og Ericsson SH 888 var nok toppmodellen i 1998, ikke 1988. Ellers morsomt å se alle disse flotte teknologiske underverkene igjen! 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Fant en Phillip Fizz da jeg ryddet i en skuff på jobb i går. SIM-kort på størrelse med et kredittkort og gode greier, fant dessverre ingen lader noen steder. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Det er ikke så rart da et simkort i praksis bare er et utklipt smartkort. Såvidt jeg vet så inneholder de fleste smartkort kun elektronikk i området rundt kontaktorene (sett bort ifra evt induksjonssløyfe). Lurer på om 1611 også hadde "uklipte" simkort... Er vel ikke så lenge siden selskapene sluttet å sende ut hele "kredittkortet" når du fikk ny sim... Mener det var bare simmen på den siste jeg fik... 1 Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Herregud folkens, jobber dere egentlig i samme redaksjon??? I løpet av en uka klarer dere å konkludere med at:- Windows Phone selger bedre enn iPhone i 14 markeder og nest best i 24 land, og er verdens raskest voksende mobilplattform.- 2014 er året Windows Phone skal ta av.- Nokia (Windows Phone) ligger for døden sammen med Blackberry og har en fot i grava.Siste punkt på tross av dere for to dager siden skrev at Windows Phone hadde økt sine markedsandeler med 156%, der Blackberry hadde en nedgang på 45%. På tross av det ble solgt nesten 10 millioner enheter med Windows Phone i q3, noe som er over dobbelt så mye som Blackberry. På tross av at dere i samme artikkel hevdet at Windows Phone var den raskest voksende mobilplattform, ligger den nå før døden med en fot i grava.At artikkelforfatter ikke opplever Windows Phone som like "spennende" som iOs og Android er greit nok. Her er det mye smak og behag. Å sette et operativsystem som tar store markedsandeler kvartal for kvartal i samme kategori som taper andeler kvartal for kvartal, synes jeg bare blir for dumt.Jeg kjøpte Tek Ekstra fordi jeg trodde jeg ville få artikler av høyere kvalitet. Dersom jeg var ute etter IT-bransjens svar på Se & Hør, har jeg allerede IT Avisen som er gratis. Endret 10. januar 2014 av Judaz 1 Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Herregud folkens, jobber dere egentlig i samme redaksjon??? I løpet av en uka klarer dere å konkludere med at: - Windows Phone selger bedre enn iPhone i 14 markeder og nest best i 24 land, og er verdens raskest voksende mobilplattform. - 2014 er året Windows Phone skal ta av. - Nokia (Windows Phone) ligger for døden sammen med Blackberry og har en fot i grava. Hei. Ikke bare jobber vi i samme redaksjon, vi har sågar samme byline!Det er ingen som antyder at Windows Phone er døende. Det er mobilprodusenten Nokia som nå går inn i historiebøkene. Microsoft vil ikke beholde Nokia-navnet på mobilene sine særlig lenge. På samme måte lever Sony Ericsson på sett og vis videre. Det er Ericsson som nå er forsvunnet, etter å ha utgjort en del av Sony Ericsson i flere år. Sony har droppet Ericsson-navnet. 5 Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Fin artikkel! Et par slurvefeil: Jeg tviler på at Motorola Accompli hadde 8 GB RAM... Og Ericsson SH 888 var nok toppmodellen i 1998, ikke 1988. Ellers morsomt å se alle disse flotte teknologiske underverkene igjen! Takk. Det er flott å ha våkne lesere. Du har helt rett! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Når ble trøndere representanter for mobiletui på beltet? Ligger vel skjult under skinnvesten da? Lenke til kommentar
trondivaro Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 BenQ-Siemens EF81 var en super Razr-kopi. Hadde en, men solgte den etter kort tid. Angrer fortsatt. Fantastisk tastatur. Beste mobiltastatur noensinne Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Bringer mange minner! Når jeg ser disse mobilene kobler jeg dem direkte til de personene som hadde dem, blant andre friluftlivslæreren min som hadde en R310s. Selv hadde jeg Siemens C25 (min første), Siemens MC60, Sony Ericsson t630, Samsung Galaxy S, og Samsung Galaxy S4 (min nåværende). Lenke til kommentar
osmano Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg hadde faktisk en Dancall som min første telefon i 1995...med uttrekkantenne og muligheten for å motta sms....ikke sende;-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Dumt at jeg ikke fikk lest denne artikkelen. Hadde sikkert vært interessant. Ikke interessant nok til å abonnere derimot. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Mine mobiltelefoner som jeg hadde var: Motorola Timeport, Siemens, Philips og to Sony Ericsson. Ingen Nokia for meg. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Historien om Apps er litt feil: "Det skjedde først etter 2007, med introduksjonen av Apples iPhone" Nokia hadde egen kanal for apps men den var liten og treg. Det tok av når Apple lanserte Appstore som var i Juli 2008. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Historien om Apps er litt feil: "Det skjedde først etter 2007, med introduksjonen av Apples iPhone" Nokia hadde egen kanal for apps men den var liten og treg. Det tok av når Apple lanserte Appstore som var i Juli 2008. Samt at blant annet GetJar var en godt fylt (på den tiden) app sjappe, lenge før iPhone kom på banen, brukte den faktisk en del også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Panasonic lager flotte telefoner fortsatt. De selges bare ikke i Europa. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Åh. Minner når jeg ser P800 igjen. Hadde P800 og P900. Hvorav sistnevnte hadde kanskje det beste tastaturet jeg noengang har vært borti i en mobiltelefon. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Motorola er solgt til Lenovo. Åssen kan dere greie å skrive noe sånt i starten på artikkel?? Dere burde jo vite det. Må ikke gjøre research en gang. http://news.lenovo.com/article_display.cfm?article_id=1768 For mye forlangt av en it avis? Lenke til kommentar
cstueland Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 SE W960 N95 8GB SE W880 og 890 SE t610/630 SE K810/850 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Motorola er solgt til Lenovo.* Nei, skal bli. Så helt galt er det ikke å skrive, siden det er fortsatt er Google som eier Motorola, mens de venter på og bli kjøpt av Lenovo, dersom det blir godkjent og alt går i orden. Endret 26. mai 2014 av esoteric 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg