V. Haugen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Da får du et <i>"mer selvsikkert smil"</i>, sier den svenske produsenten.Vil du putte denne i munnen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Bare pass på å ikke forveksle den med den andre vibrerende dingsen som ser nesten helt lik ut. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg AdNauseam Skrevet 9. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. januar 2014 Hvordan kan disse tykkere silikonbørstene komme like lett til som en tradisjonell børste? Det er jo vesentlig for å få bort alle matrester. Bare pass på å ikke forveksle den med den andre vibrerende dingsen som ser nesten helt lik ut. For de med dårlig råd kan dette være en fin 2-in-1-løsning. 10 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hva har det å si at den er laget av silikontråder? Hvordan skiller denne tannbørsten seg fra den elektriske tannbørsten jeg har hatt i 5 år? 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hva har det å si at den er laget av silikontråder? Hvordan skiller denne tannbørsten seg fra den elektriske tannbørsten jeg har hatt i 5 år?Tykkelsen på trådene. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Tykkelsen på trådene. Og det vil gjøre munnen min renere? Tviler sterkt på at dette har noe særlig for seg. 2 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Og det vil gjøre munnen min renere? Tviler sterkt på at dette har noe særlig for seg.Heller omvendt tror jeg, tykkere tråder vil ikke komme frem like bra, og det er ofte på vanskelige steder maten gjemmer seg. 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hvor mange elektroniske tannbørster finnes det? De eneste jeg vet om er elektriske ... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Gidder ikke kjøpe ny elektronisk tannbørste før det kommer en med Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg