OHJohansen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 EVGA går utradisjonelle veier med sitt nyeste produkt.Bruker karbonfiber i sin nye spillmus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 - For de som blir ekstra sinte under en virtuell snøballkrig. 3 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Meh... jeg bryr meg mer om hvor god sensoren er fremfor utseendet og andre gimmicks. Deathadder 2013 og Logitech sine gaming muser er jævla bra 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg synes det blir like nyttig som pyntelister av carbonfiber på dashboardet og dørtrekk. Det ser jo skikkelig "racing" ut, kanskje det er noe sånt de har hatt i tankene her også? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Karbonfiber kan være lekkert når det brukes på steder som har nytte av det og det ellers passer inn. På spillutstyr blir det fort glorete og harry imo, og har mikroskopisk til ingen nytteverdi. Resten av musen er sikkert flotters, ser nokså standard ut hva funksjoner angår. Endret 9. januar 2014 av Nødstopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå