bergeee Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Heei, jeg lurer på hvilken lett mc har dere og anbefale for langturer?? Jeg skal kjøpe snart og lurer på hva kan være et lurt kjøp for meg, jeg trenger en sykkel som kan følge trafikk på motorveg og kan kjøre en god stund !? Budsjette mitt er på 50 000 på sykkel. Hva kan dere anbefale? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Sett noe på honda varadeo xl125? http://www.kellox.no/index.php?id=15813 Koster 60000 ny, men er vel sikkert en del fint brukte sykler av den typen om du vil kjøpe brukt. Lenke til kommentar
bergeee Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Ehh, den ser grei ut men ee ikke helt ute etter den, liyt dyt for meg med alt av registrering osv... men tusen tall for svar, tenker på det Lenke til kommentar
With 65 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har selv en 2012 Yamaha YBR, og jeg er strålende fornøyd! Den har en veldig god sittestilling, den er god på langturer, går ekstremt stille, (men har grom lyd!!) og bruker veldig lite bensin. Alt i Alt i veldig økonomisk og grei touring sykkel som jeg kan varmt anbefale!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå