Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Liverpool

knipsolini

Anbefalte innlegg

Veldig OT: hvilket bettingselskap gir deg odds slik at du kun kan vinne eller går break-even? Virker jo rart at du ikke kan tape penger..

Han har 5000,- på HU, pluss 725,- på at Liverpool vinner 1-2 (8 i odds). Dersom LFC vinner 1-2 så får han 5800 og har verken vunnet eller tapt noe. Han taper jo alt hvis Liverpool vinner med en helt annen stilling enn 1-2.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har 5000,- på HU, pluss 725,- på at Liverpool vinner 1-2 (8 i odds). Dersom LFC vinner 1-2 så får han 5800 og har verken vunnet eller tapt noe. Han taper jo alt hvis Liverpool vinner med en helt annen stilling enn 1-2.

Riktig som Latias sier, så jeg har i teorien bettet 5725 kr på Stoke, Uavgjort eller 2-1 til Liverpool (for å forklare det enklere en jeg gjorde først).

Lenke til kommentar

Tilbake til selve matchen...

Jeg håper Aspas får starte som midtspiss. Hvis han får spille med Suarez/Coutinho rundt seg kan han få en skikkelig sjanse å vise seg frem (dog kanskje bedre å ta denne sjansen hjemme på Anfield). Men med scoringen er det en fin sjanse å gi Aspas litt momentum.

Da med Hendo-Lucas-Gerrad sentralt.

Gameplanen blir da å bytte inn Sterling med Aspas i 60.min om vi ikke leder. Farten til Sterling vil da kunne gi oss det lille ekstra mot slitn Stoke bein.

Ellers ville jeg likt Sakho/Toure som midtstoppere. Må ha max duellstyrke. Tipper vi får en straffe i mot med Skrtel fra start. (Holding obv)

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Lag v Stoke: Mignolet, Cissokho, Skrtel, Toure, Johnson, Lucas, Gerrard, Henderson, Sterling, Coutinho, Suarez.

Benk: Ward, Kelly, Ibe, Aspas, Moses, Sturridge, Alberto.

Satser på at Sturridge får ett innhopp idag. Bra med Toure, trenger han mot Stoke.

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Fornøyd med laget, dog MÅ Skrtel i dag vise seg fra en bedre side en vanlig. Han har jo hatt en tendens med holding. Mot Stoke blir det ikke få ganger draktene til Stoke vil stå som seil innenfor 16-meteren

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...