YNWA32 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvis du sikter til meg, må jeg si at argumentasjonen din ikke holder mål. Ingen her har sagt deg i mot hvorvidt Coutinho kan skyte eller ei. Det som er morro er måten du poengterer at Coutinho må selges og benkes etter utallige forsøk utenfor. Hvis du analyserer spillet litt grundigere ser du hvilken enorm rolle han har i spillet og i oppbygningfasen. Grunnen til at Sturridge ikke startet i dag har ingenting å gjøre med Coutinho å gjøre, men hans tidligere skade noe som gjør at han tydeligvis ikke var 100 % kampklar før matchen. Det virker heller ikke som at du har forstått at de to har helt ulike posisjoner/roller på laget, noe du kanskje også kan se litt nærmere på. Har forstått alt jeg lille venn Sturridge har produsert mer på 25.min en Coutinho har gjort dette året. Coutinho er god på mye, men det hjelper ikke når han får så mange sjanser og ikke klarer å score. Da er det bedre å satse på Sturridge - Suarez - Sterling, der alle kan skape noe og score når sjansen byr seg. Lenke til kommentar
sector Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Latterlig dritt søndag Kvalm eller? Det er jo en strålende søndag jo!!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvordan reddet Mignloet den?! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Moro å se at dere fortsatt ikke klarer å se hva jeg skriver! Sturridge skaper 2 mål, Coutinho koster oss to mål. Coutinho på benk fremover vil være forskjellen på 1 og 3p. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Gerrard prøver på selvmål i kamp nr 650 og klarer det nesten. Forøvrig en veldig sterk seier på en bane der Liverpool sliter og det med et forsvarsspill som til tider er uortodokst for å være snill med de som spiller forsvar for Liverpool. Endret 12. januar 2014 av oOF Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Moro å se at dere fortsatt ikke klarer å se hva jeg skriver! Sturridge skaper 2 mål, Coutinho koster oss to mål. Coutinho på benk fremover vil være forskjellen på 1 og 3p. Slutt å være bitter for at du tapte penger. Coutinho er awesome. Endret 12. januar 2014 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Der beviste Sturridge at Kuyt 2 kan forbli på benken!!!!! Coutinihio er iike spiss. Sturridge mister ikke plassen pga Coutiniho og vice versa. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Coutinihio er iike spiss. Sturridge mister ikke plassen pga Coutiniho og vice versa. Coutinho Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Herrefred for ne kamp. Så digg med 3 poeng. Cake! Coutinho i'M drunk. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 JA VI ELSKER DETTE LIVERPOOL-LAGET!!!!! SAS is back, with force! Omg for en seier, for en lykkefølelse, mot Stoke! HAAAHAH HIHI HOO Og butthurte United-fans som skal slite med å komme blant topp 4, hahaha FCK YESSSSSSSSSS! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Man selger ikke Coutinho fordi han ikke er en dårlig avslutter, man beholder han fordi han er en god spiller i fasen før det blir mål og fordi han evner å gjøre ting som ikke altfor mange andre spillere i klubben har. Gutten er jo lett elendig til å skyte, men det får heller være. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Morsom tråd, med langtidstrollet ynwa32 i front. Hvorfor bryr man seg om å svare han lengre? Anywhoo.. Merkelig kamp, men utrolig deilig, tror jeg er blitt hårløs. En god porsjon flaks hjelper på, men gud hjelpe med SAS er fantastiske, hjælpe meg!! Ekkelt av Sterling btw, Adnan/Young klasse over den ( ) Simon går fra zero to hero minst 3 ganger denne kampen, mange merkelige involveringer og plutselig noen syke redninger. 3p anyway !! Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Haha, Rodgers i post-match."Spanish penalty" Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 ''Barca-penalty'' Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Kudos til BR, fantastisk manager. 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Han er i det minste noenlunde ærlig, i forhold til Wenger som ikke så noenting hver gang Arsenal kom opp i en tvilsom situasjon. For den som måtte huske det, da. Endret 12. januar 2014 av oOF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 ''I did no ze anything'' Fuck that. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Coutinho Coutinho er ei urokråke, gå tilbake til da han var skadet og se hvor stor forskjell og hvor mye han stresser forsvaret. er bare 21 år så trenger litt tid før han setter mål på 1-touch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå