Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Liverpool

knipsolini

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nye SaS(Suarez-Sterling) eller orginale SaS (Suarez-Sturridge)?

Dette er ingen lett kamp, Stoke pleier å by på problemer for Liverpool. Men tror

Liverpool vinner, selv med litt under pari borteform.
Stoke mangler Huth, Begovic og Assaidi, burde ikke by på problem.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvem håper vi starter? Dette er en typisk Kolo-kamp. Trenger han mot store staute Stoke-karer.

------------------------------------------------Mignolet--------------------------------------------------

Johnson---------------------Toure--------------------------Skrtel---------------------------Cissokho

---------------------------Gerrard---------------------Lucas-----------------------------------------

----------Sterling--------------------------Henderson---------------------------Coutinho---------

-----------------------------------------------Suarez---------------------------------------------------

Lenke til kommentar

Trua på seier, selvom det kommer til å bli vanskelig på Britannia.

Nye SaS(Suarez-Sterling) eller orginale SaS (Suarez-Sturridge)?

Dette er ingen lett kamp, Stoke pleier å by på problemer for Liverpool. Men tror

Liverpool vinner, selv med litt under pari borteform.
Stoke mangler Huth, Begovic og Assaidi, burde ikke by på problem.

Får Assaidi lov å spille mot oss siden han er på lån? Mulig jeg som blander litt her. Forøvrig enig i typisk Kolo kamp.

Lenke til kommentar

Hvem håper vi starter? Dette er en typisk Kolo-kamp. Trenger han mot store staute Stoke-karer.

------------------------------------------------Mignolet--------------------------------------------------

Johnson---------------------Toure--------------------------Skrtel---------------------------Cissokho

---------------------------Gerrard---------------------Lucas-----------------------------------------

----------Sterling--------------------------Henderson---------------------------Coutinho---------

-----------------------------------------------Suarez---------------------------------------------------

Sterling kommer til å ende opp i koma mot stoke..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Får Assaidi lov å spille mot oss siden han er på lån? Mulig jeg som blander litt her. Forøvrig enig i typisk Kolo kamp.

Nei, derfor jeg nevnte han. :p

Kolo var jo stor i åpningskampen mot Stoke. Så han bør spille.....og score. :p

Sterling kommer til å ende opp i koma mot stoke..

Frispark i farlig posisjon=Mål for Suarez.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Burde ærlig talt være plankekjøring. Heldigvis er Gerrard tilbake. 0-2.

Sturridge kan gjerne hvile hele kampen, ingen vits å riskerere han allerde nå mot galne stokespillere.

Jeg frykter ikke Stoke, jeg frykter Charlie Adam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...