knipsolini Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Premier League12-01-2014 Kl. 17:10 @ Britannia Stadium Endret 9. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) 3-2. Endret 9. januar 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 2-0 scoringer av Suarez:) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) 0-2. Begge av SAS. Endret 10. januar 2014 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Nye SaS(Suarez-Sterling) eller orginale SaS (Suarez-Sturridge)? Dette er ingen lett kamp, Stoke pleier å by på problemer for Liverpool. Men tror Liverpool vinner, selv med litt under pari borteform.Stoke mangler Huth, Begovic og Assaidi, burde ikke by på problem. Endret 9. januar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Da har jeg vært inni paint og mekka et mer passende bilde, det er i tillegg Latias-style! Endret 9. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Nye SaS(Suarez-Sterling) eller orginale SaS (Suarez-Sturridge)?Helgardering: SaSaS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hvem håper vi starter? Dette er en typisk Kolo-kamp. Trenger han mot store staute Stoke-karer. ------------------------------------------------Mignolet-------------------------------------------------- Johnson---------------------Toure--------------------------Skrtel---------------------------Cissokho ---------------------------Gerrard---------------------Lucas----------------------------------------- ----------Sterling--------------------------Henderson---------------------------Coutinho--------- -----------------------------------------------Suarez--------------------------------------------------- Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 1-3 blir det, tok rett sist kamp så dette er nok bankers.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Om Sturridge ikke her helt frisk til kampen må han gjerne drøyen til uti andreomgang. Men håper han får spilletid, og får gjenskapt litt magi med Suarez. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Trua på seier, selvom det kommer til å bli vanskelig på Britannia. Nye SaS(Suarez-Sterling) eller orginale SaS (Suarez-Sturridge)? Dette er ingen lett kamp, Stoke pleier å by på problemer for Liverpool. Men tror Liverpool vinner, selv med litt under pari borteform.Stoke mangler Huth, Begovic og Assaidi, burde ikke by på problem. Får Assaidi lov å spille mot oss siden han er på lån? Mulig jeg som blander litt her. Forøvrig enig i typisk Kolo kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Håper å se han komme inn etter 70 minutter. Forhåpentligvis banke inn et mål slik han gjorde sist. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hvem håper vi starter? Dette er en typisk Kolo-kamp. Trenger han mot store staute Stoke-karer. ------------------------------------------------Mignolet-------------------------------------------------- Johnson---------------------Toure--------------------------Skrtel---------------------------Cissokho ---------------------------Gerrard---------------------Lucas----------------------------------------- ----------Sterling--------------------------Henderson---------------------------Coutinho--------- -----------------------------------------------Suarez--------------------------------------------------- Sterling kommer til å ende opp i koma mot stoke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Får Assaidi lov å spille mot oss siden han er på lån? Mulig jeg som blander litt her. Forøvrig enig i typisk Kolo kamp. Nei, derfor jeg nevnte han. Kolo var jo stor i åpningskampen mot Stoke. Så han bør spille.....og score. Sterling kommer til å ende opp i koma mot stoke.. Frispark i farlig posisjon=Mål for Suarez. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Burde ærlig talt være plankekjøring. Heldigvis er Gerrard tilbake. 0-2. Sturridge kan gjerne hvile hele kampen, ingen vits å riskerere han allerde nå mot galne stokespillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Burde ærlig talt være plankekjøring. Heldigvis er Gerrard tilbake. 0-2. Sturridge kan gjerne hvile hele kampen, ingen vits å riskerere han allerde nå mot galne stokespillere. Jeg frykter ikke Stoke, jeg frykter Charlie Adam. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Håper Charlie Adam brekker nakken sin Det blir 2 - 1 til Liverpool. Kolo bør i alle fall spille den kampen, vi bør bruke spillere med fysikk... ser for meg Sterling vil se ut som ei lita puslette skolejente mot store Stoke-giganter. En som jeg vil helst ikke se på banen er Cissokho. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 På den annen side kommer Sterling til å løpe fra alle Stoke-forsvarerne. Mye bedre enn Januzaj! 1 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Alle frykter Charlie, det er bare tidspunkt før han knekker bein Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Får Assaidi lov å spille mot oss siden han er på lån? Mulig jeg som blander litt her. Forøvrig enig i typisk Kolo kamp.Nei. Vet ikke om det er en "lov" mot det, men tror det er en klausul som er vanlig i låneavtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå