Ni kon Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 På min pc er dvd'en sone 2. Hvordan lager jeg den sonefri? Grunnen er enkel: jeg har mengder med dvd sone 1 (www.play.com) som har mye ekstramateriale for PC. Jeg har sett på www.dvdrhelp.com , men dette er for stasjonære dvd spillere (noe jeg seff har fra før). Jeg har hørt rykter om at du maks kan skifte sone på dvd spilleren din 5 ganger? Stemmer dette? I så fall går det ikke ann å lage denne sonefri da? Temaet er sikkert tatt opp før, men jeg fant ingen ting. All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 De fleste DVD-spillere kan gjøres sonefrie ved å flashe med en modifisert firmware. Den enkle metoden er å bruke DVD RegionFree fra www.dvdidle.com. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 eller kanskje http://www.digital-digest.com/dvd/download...s/firmware.html kan hjelpe alt etter hvilket drev du har ... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Takker for flotte tips. Skal nok få prøvd dette så fort jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 eller rett og slett bare hente ned software med en dvd avspiller som kan emulere de forskjellige sonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå