IcedInsanity Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Skyt nå bare den jævla ballen i mål! Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 den hadde kagawa fortjent! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Neeeeeei Kagawa daaa! Skjerpings! Haha. Nesten gang! Dette er gøyt! Smiler hele tiden! :D Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Kagawa da, den hadde du fortjent! Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) hadde vært gøy å sett lingard og Zaha! Endret 11. januar 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Enig, hadde vert gøy å sett hvertfall Lingard siste 10. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Første offside kom etter 86 min, da hadde Hernandez vært på banen i 3 min før han gikk i offside 1 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Offside king, Hernandez... Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 første mål var jo i offside? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Heldige der Man Utd, Valencia burde vært avblåst for offside ved innlegget til Januzaj. Nei. Valencia er ikke med i spill før 2 touch etterpå. Om en spiller er i offside, hvor mange trekk mener du liksom det skal ta før han skal få lov til å røre ballen? Såvidt jeg har forstått så er det kun i det neste touchet det fremdeles skal blåses om en spiller drar nytte av å ha vært i offside. 2. omgang i dag var bra. Kudos til Moyes for å sette Kagawa i midten, det som derimot bekymrer meg litt er hvorfor i alle dager han bare ikke starter med han der og Januzaj på midten. Januzaj og Evra på kant holdt jo lekestue til tider. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Appropos Evra, fra TV2 sin livetekst: Hva har han spist i pausen, Evra? Løper opp og ned flanken som en Cafu i glansdagene her nå! Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Nei. Valencia er ikke med i spill før 2 touch etterpå. Om en spiller er i offside, hvor mange trekk mener du liksom det skal ta før han skal få lov til å røre ballen? Såvidt jeg har forstått så er det kun i det neste touchet det fremdeles skal blåses om en spiller drar nytte av å ha vært i offside. Irrelevant, han var i offside og var aktivt i spillet. Han hoppet jo i duellen som fikk Swansea-spilleren til å heade bort ballen. 1 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Fletcher va veldig god idag, spesielt med tanke på sykdommen sin, trodde aldri han skulle vært så trygg og god idag. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Denne andreomgangen er beviset på hvordan både Sir Alex og Moyes har brukt Kagawa feil. Helt fantastisk omgang på han i dag, når han spiller inne i midten. Andreomgangen i dag er den beste på en god, god stund. Førsteomgangen var rett og slett rævva, men velger å ta med meg det positive. Forsvaret var i dag godt. Vidic har funnet formen, og Smalling er langt bedre som stopper. Rafael og Carrick begynner å komme opp på forventet nivå igjen, så det lover godt. Tror vi dog skal slite veldig, veldig hardt borte mot Chelsea. Første United-kamp på veldig lenge jeg går inn som kjempepessimist. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Irrelevant, han var i offside og var aktivt i spillet. Han hoppet jo i duellen som fikk Swansea-spilleren til å heade bort ballen. Jeg tror nok Swansea spilleren hadde headet den unna uansett om Valencia hadde vært der eller ikke, men nå bruker jeg United briller da. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg tror nok Swansea spilleren hadde headet den unna uansett om Valencia hadde vært der eller ikke, men nå bruker jeg United briller da. Enig i det, men uansett han var aktivt i spillet når det var offside. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Noen grunn til å tro at Swansea-forsvareren ville reagert annerledes dersom ikke Valencia hoppet der? Jeg tror ikke det. Dermed synes jeg ikke han påvirker spillet nok til at man skal blåse på den der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Noen grunn til å tro at Swansea-forsvareren ville reagert annerledes dersom ikke Valencia hoppet der? Jeg tror ikke det. Dermed synes jeg ikke han påvirker spillet nok til at man skal blåse på den der. I følge artikkelen som Dagbladet hadde om disse nye offside-reglene så gjorde dommeren rett i og ikke blåse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå