Latias Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Premier League 11-01-2014 Kl. 18:30 @ Old Trafford Vises på: Sky Sports HD / Sky 3D / TV 2 Sport Premium Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 0-2, begge av Shelvey. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Bony netter. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 4-0. Vi slår garantert hardt tilbake fra tapet i FA-cupen. Fergie har garantert en slagplan og gutta er garantert revansjelysten. Vi ligger som vanlig på toppen av tabellen og har bare tapt en kamp i ligaen i år. Ser ingen grunn til at vi kan tape denne kampen. Swansea var heldige forrige gang og har egentlig hatt en ganske svak sesong. Those were the days.. Jeg tror på uavgjort, 1-1 og går altså på nok et poengtap på hjemmebane. Det blir skuffende, men forventet. Vi taper ikke, det tror jeg faktisk ikke (av en eller annen merkelig grunn). Moyes sier at han er fornøyd med spillet og at vi var uheldig som fikk så mange dommeravgjørelser imot oss. Januzaj får feilaktig gult kort for filming. Yeah. 4 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Tipper hvis det blir seier her så kommer plutselig Moyes-tilhengerne tilbake. "Hva var det vi sa? Han er den rette manageren!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Realistisk tips: 3-0. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 3-1. Gutta må slå tilbake nå. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 frykter at dette blir nok en frustrende kamp. tipper 1-1 eller 1-2 til Swansea , håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ingen sjans i havet at united går på enda et tap mot swansea, uavgjort maybe.Bony netter Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 2-1, og en dørgende kjedelig kamp. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Ingen Rooney. Fuck. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 En seier er ikke godt nok. Moyes må faen meg få fart på angrepsspillet. Og helst ikke det jævla kantspillet han satser 120% på men som likevel suger. Prestasjonene må opp hvis folk ikke skal bli mer skeptiske. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 MU starting XI: De Gea; Rafael, Smalling, Vidic, Evra; Valencia, Carrick, Fletcher, Januzaj; Kagawa, Welbeck #mufc Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Klippekortet til Valencia. Faen altså. Deilig at Kagawa får 10'eren da. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 MU subs: Lindegaard, Büttner, Cleverley, Giggs, Lingard, Zaha, Hernandez #mufc Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Kun Lingard eg vil sjå som bytte. Kanskje Zaha. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Klippekortet til Valencia. Faen altså. Deilig at Kagawa får 10'eren da. Regner med at Januzaj og Kagawa vil veksle mye fra midten til venstrekanten. Er fornøyd med lagoppstillingen. Håper ting snur nå. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 4-0. Vi slår garantert hardt tilbake fra tapet i FA-cupen. Fergie har garantert en slagplan og gutta er garantert revansjelysten. Vi ligger som vanlig på toppen av tabellen og har bare tapt en kamp i ligaen i år. Ser ingen grunn til at vi kan tape denne kampen. Swansea var heldige forrige gang og har egentlig hatt en ganske svak sesong. Those were the days.. Jeg tror på uavgjort, 1-1 og går altså på nok et poengtap på hjemmebane. Det blir skuffende, men forventet. Vi taper ikke, det tror jeg faktisk ikke (av en eller annen merkelig grunn). Moyes sier at han er fornøyd med spillet og at vi var uheldig som fikk så mange dommeravgjørelser imot oss. Januzaj får feilaktig gult kort for filming. Yeah. Dæven for et herlig flashback jeg fikk av den første paragrafen der Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 PL-resultatene idag har vært kjipe, satser på en opptur i denne kampen. You can do it Shelvey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå