V. Haugen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Nå kan du spille både videopoker og nett-Flax, og bingo med egne chat-verter.Norsk Tipping lanserer 65 nye nettspill Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Så lenge payback er på samme nivå, og ingen idiotiske skatter og avgifter ønsker jeg dette velkommen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 "Innenfor et ansvarlig rammeverk"? Er det noen som virkelig tror at Norsk Tipping er interessert i noe annet enn å opprettholde sitt gamblingmonopol her i landet? 1 Lenke til kommentar
Cid Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg finner dette merkverdig all den tid hasardspill er ulovlig i landet. Poker med penger involvert gir store bøter, og mulig fengsel, dette kan da ikke bli mer lovlig av at NT beholder MER av pengene enn normalt og legger ordet "video" inn i stedet for "nett"? Misforstå meg rett, jeg vil gjerne at mer av pengene blir igjen i landet, men monopolet til NT er et overgrep av allmennheten. Intensjonen til staten når NT fikk automatmonopol var å redusere omsetningen på automater, resultatet var motsatt, fler spillere, større omsetning, og fler spilleavhengige. Nå står de til alt overmål å reklamerer for, og skryter av kvalitet og utvalg? Det er på høy tid at politikken tar tak i dette. 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hovedproblemet med Norsk Tipping er latterlig dårlig tilbakebetaling, samt at de får lov til å reklamere overalt. Skulle ikke NT sørge for at det ble færre spilleavhengige? Nå virker det som de jakter større omsetning 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 noen som husker fjerningen av spill automater, rundt om kring i butikker og kioser for noen år tilbake?.. da skulle man få slutt på folks ukontrollbare spilling. folk spillte seg fra hus og grunn.... men i 2014 er det værre en noen gang, allt er kommet på nett og helt ute av kontroll. i det minste hadde man kontroll over automatene i butikken. men ikke en person som var imot automatene, har reist en finger i mot denne sinnsyke nett spillinga. men ute av syne ute av sinn, er det noe som heter... 2 Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er altså et mål for staten å få stadig flere over på pengespill nå? For oss i Golgatha Betalingsinnkreving er det strålende nyheter iallefall! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg