fiskekongen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Heisann Jeg har fagbrev og har 15 års erfaring. Jeg har også generell studiekompetanse da jeg gikk Almenne fag først. Jeg vil gjerne ta ingeniørstudie på deltid, men sliter med å finne steder som tilbyr dette. Ser HIST har ett slikt tilbud men med en pris på 1300kr pr studiepoeng. Syns nå dette var veldig dyrt? NTNU kjører deltidsstudier gratis... Er det noen som kan hjelpe en stakkars mann til å finne ut hvor ett slikt studietilbud er tilgjengelig? Og hvor det ikke koster skjorta. Er det mulig å melde seg på vanlig 3-årig bachelor løp, ta forkurs og å ikke møte opp til alle forelesningene? Jeg jobber 14/21 rotasjon. Men har 5 uker ferie i tillegg som jeg kan ta ut stort sett når jeg vil. Så dette vil passe godt med samlinger o.l. På forhånd takk Endret 9. januar 2014 av fiskekongen Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg tar vanlig 3 årig bachelor og møter stort sett opp til de forelesningene som passer meg, hør med skolen. Noen skoler har krav om obligatorisk oppmøte, andre er det viktigste at du gjør innleveringene og møter opp på eksamener. Lenke til kommentar
pasc Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Høgskulen i Narvik tilbyr nettbasert studium i prosessteknologi. Antar dette vil vera midt i blinken http://hin.no/nor/hovedside/bli-student/?&displayitem=372&module=studieinfo&type=studie&subtype=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå