El Pistolero Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Hei! Er på jakt etter sjampo, hårvoks og etterbarberingsmiddel av noe slag som er fri for alle de skadelige kjemikaliene som er i de billigproduktene vi kjøper på dagligvaren. Etter noen uker uten define hårvoks o.l har ansiktshuden min føltes mye bedre og hodebunnen er ikke like sår som tidligere. Er det noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Den sjampoen jeg har best erfaring med når det gjelder sjampo uten kjemikalier som sulfater og med naturlige ingredienser er merket Purelogy. Nå er dette på salg på feelunique.com så til rundt 100 lappen for du en god og naturlig sjampo. Når det gjelder etterbarberingsmiddel har jeg dårlige erfaringer med produkter som er helt naturlige. Min hud reagerer på slike produkter så der sverger jeg til merker som Dermalogica og Md forumlation. Dette er gode produkter som selves i hudpleiesalonger. Da til en latterlig høy pris, men fås rimeligere på feelunique.com og ebay.(PS: vær kristisk til selgere på ebay, så finn selgere med mange kunder og positive brukererfaringer.) I håret bruker jeg KMS molding paste og sliter ikke med sår hodebunn som jeg tidligere gjorde når jeg brukte define etc. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Takk for godt svar! Skal ta meg en tid på disse produktene når jeg får tid Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Bruker selv fuktighetskrem og dusjsåpe fra Bulldog, de er også veldig ålreite. Fri for parabener, og god lukt. Kjøper vanligvis på FeelUnique til en grei penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå