AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg har fått et par slike, og de oppfører seg ikke som kviser. Selv om det ikke kommer så veldig godt frem i det siste bildet er området rundt nokså rødt. Det ser ut til at det er samlet noe gult et stykke inni der som ikke kommer ut. Etter at disse store dukket opp jeg fått et par små røde prikker rundt på ansiktet som ligner og nesten oppførte seg som kviser, men disse har gått vekk. Denne derimot ser veldig sta ut :/ Til å begynne med så synes ikke stort, føles bare som om noe samler seg under huden. Deretter ble den slik (dette var den andre jeg fikk, bilde 29. november): Den så ut til å tørke ut, men i motsetning til den første så forsvant aldri denne (bilde fra 22. desember): 31. desember: Anonymous poster hash: af5d5...ed5 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hva sier legen din ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Sånn ser den ut 28/1-14. Blir ikke mindre, men ser ikke ut til å vokse heller. Har vært der noen måneder nå, så kanskje det er noe som falmer i farge etter hvert. Anonymous poster hash: af5d5...ed5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå