Arkutes Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Heisann Kjære Internett vener! (Nynorsk her på garden). Som de alle truleg veit er Multicom sin pc "Xishan W350s" eit manisk bråkeundyr. Viftene slår plutsleleg inn og då blir det høgt! Veldig kjekt å bruke pcen som skule pc... Hehe Men det er ikkje difor eg publiserar denne tråden. Eg opplevar store avvik med pcen min. Her er bilda av pcen min, tatt i dag. Eg har kjørt virus scan med BitDefender og Malware Bytes. Eg har avinstallert Bitdefender og prøvd Windows Security Essentials, men pcen er er truleg heilt rein. Har og kjørt Register opprydding, samt cookies. Etter denna svimlande prossesen reformaterte eg pcen i frustrasjon og fanden meg, skjedde det same. Eg installerte alle driverane og kopla meg opp på internetten.... Og vips: SENDING AND FUCKING RECIVING... Det er heilt vannvittig kor ufatteleg stor trafikk det er frå pcen min og utover. Det kunne sjølvsagt vert installasjonen av operativsystemet, men det kan ikkje vere den heller. Det er ein validert Windows 7 og driverane er installert av CD frå Multicom. Etter installasjonen har eg vert inne i services.msc og avslutta samtlige prosessar som brukar intenernett, men til inga nytte. Eg har og avinstallert bonjour tensten og oppdateringstenestane til Apple inc, deaktivert windows Media player sin publisering funksjon, avinstallert TeamViewer og andre små ting. Dette begynner å bli veldig provoserande og eg står no utan råd. Ver venneleg å hjelp ein sliten serviceteknikker. Eg er veldig oppgitt no. :huh: :huh: Lenke til kommentar
Arkutes Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Til orientering har eg og avslutta Dropbox, då det tok enorm kapasitet. Min W350s har ein SSD på 120, i tilegg til 750 gb som var installert orginalt. SSD er ettermontert For ytelse av operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå