Gå til innhold

– Samsung Galaxy S5 kommer før april


Anbefalte innlegg

Nå kan vel ikke materialet som brukes til å lage ølbokser akkurat karakteriseres som eksklusivt. Egentlig ingenting feil med materialet som er brukt i bakdekselet på S4, årsaken til at det føles litt ustabilt er at det er så veldig tynt for å holde tykkelsen på telefonen nede. Jeg har kjøpt originalt trådløst ladebakdeksel. Dette har mottager spolen for trådløs lading støpt inn slik at det er betraktelig tykkere enn orginaldekslet, med dette dekslet føles S4 mye mer solid når en klemmer på den og gir dermed et høyere kvalitetsintrykk uten at materialene er forskjellig fra originalen.

 

Til deg som klager på lagging for S3, jeg har brukt S3 lite siden jeg kjøpte S4 i slutten av mai, men har brukt den et par dager nå etter at jeg fikk Android 4.3 på den i helga. Telefonen var en positiv overraskelse, menyene flyter veldig bra. Det eneste jeg merket var at websider i desktop format tok en del lenger tid å laste enn med S4, samt at disse sidene må zoomes mer ut siden skjermoppløsningen er dårligere. Da jeg kjøpte S4 var forskjellen mellom S3 og S4 større enn den er i dag.

 

Hvis S5 får iris gjenkjenning så kommer jeg sannsynligvis til å kjøpe den siden dette er en cool teknologi, hvis ikke venter jeg nok på S6 siden jeg er kjempefornøyd med S4 som snart blir enda bedre med 4.4 Kitkat.

Endret av Scuirus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung er vel ikke børsnotert? Hvilken kurs har sunket?

 

Oppløsningen er veldig lovende. Jeg håper ikke den blir fysisk større enn S4. Jeg håper også på en betydelig oppgradering av innmaten, fordi jeg vil at softwaren skal være "smooth". Min S3 er skremmende treg til tider, både på grunn av CPU og RAM tipper jeg. Ikke at det ikke er "nok" men fordi softwaren er for bloated til at hardware kan holde følge uten forsinkelser.

 

http://www.samsung.com/us/aboutsamsung/ir/newsMain.do

 

Sjekk høyre kolonne, Samsung er registrert både på US, London og Korea-børsen.

Lenke til kommentar

Joda, plast er et kurant materiale det, men problemet er at plasten Samsung har valgt ser og føles skikkelig billig ut. Spesielt på S2 og S3. Til å være en spydspiss-mobil har det egentlig vært katastrofalt dårlig. Godt de har oppdaget det samme og gjør noe med det.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det har vært katastrofalt dårlig, eller at det føles skikkelig billig. Syntes det er flott at de ser på andre designmuligheter dog, uten at jeg egentlig ønsker noen enorm forandring.

 

Så lenge de lager holdbare telefoner som ser bra ut og funker bra.

Lenke til kommentar

Nå kan vel ikke materialet som brukes til å lage ølbokser akkurat karakteriseres som eksklusivt.

Og plast brukes i brusflasker, yoghurtbeger osv, så hva er poenget ditt. Det finnes forskjellige kvaliteter av aluminium, plast eller glass og stål, for den saks skyld.

Ellers er jeg enig med deg i at det ikke er materialet det er noe feil med, men utførelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det har vært katastrofalt dårlig, eller at det føles skikkelig billig. Syntes det er flott at de ser på andre designmuligheter dog, uten at jeg egentlig ønsker noen enorm forandring.

 

Så lenge de lager holdbare telefoner som ser bra ut og funker bra.

Sa ikke katastrofalt dårlig, sa katastrofalt dårlig til å være spydspissmobil. Sammenligner du med byggekvaliteten til f.eks Xperia-serien, iPhones eller Nokia/HTC med unibody så er Galaxy Sx-mobilene katastrofalt dårlige. Hold en i handen med en av telefonene nevnt over i den andre så skjønner du fort hva jeg tenker på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...