GrinderX9 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Warcraft 1 fyller 20 år i år! Dette kommer kanskje som en overaskelse på de av dere som har vokst opp med world of warcraft, men sant som det er sagt, i november er det duka for jubileum med kake og lys. Det får meg til å føle meg litt gammel.... Jeg var akkurat fylt 11 år, høsten 94. Da jeg for første gang prøvde demoen av Warcraft Orcs & Humans som det het. Jeg skulle besøke en kamerat som hadde skrytt uhemmet av spillet noen dager på skolen. Mitt første møte overbeviste ikke stort. Grafikken var ikke all verden og gameplayet virket tregt og rart. Dette var mitt aller første møte med Real time Strategy. Men så hadde han laget nok soldater å gikk til angrep på fiendens base. Det så ut til å gå bra, men så snur lykken seg, bare noen få av hans soldater klarer å rømme fra nedslaktingen. Da sa det BANG i hode mitt, jeg var forelsket. Det skal sies at jeg aldri fikk tak i hele warcraft 1, men jeg spilte demoen mye. Men allerede året etter kom warcraft 2. Samme år som C&C, dermed var min livslange kjærlighet for RTS var tent for altid Gratulerer med Jubileumet (Som er 23 November 2014 for å være helt nøyaktig) Endret 9. januar 2014 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå