fnatten Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 En i klanen jeg er i sier det ser det er vanskelig å finne matcher grunnet at de fleste klaner er "esl klaner". Har fått med meg at det er en noe esport. Hva inngår i det? Spesielle maps? regler? At man er villig til å reise for å spille "store" kamper? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Battlefield har forandret seg mye siden jeg spilte aktivt i klanmiljøet (bl.a i teh golden cocks (tGC) Endret 22. januar 2014 av Bahamut Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 ESL er Electronic Sports League, http://www.esl.eu/ Er ikke noe problem å finne matcher/turneringer/ladders, det er bare å registrere seg på esl.eu med klanen sin så er man en "ESL klan". ESL sin BF4 del: http://www.esl.eu/eu/bf4/ Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Ettersom spillet etter min mening ble mer og mer ødelagt for hver patch, spiller jeg det ikke lengre. Og ettersom det er rykter om at BF5 kommer iår/neste år tror jeg ikke jeg kommer til å røre Battlefield igjen. EDIT: Men ser det finnes ESL innen CoD4 også, det kan være noe. Endret 6. februar 2014 av fnatten Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ettersom spillet etter min mening ble mer og mer ødelagt for hver patch, spiller jeg det ikke lengre. Og ettersom det er rykter om at BF5 kommer iår/neste år tror jeg ikke jeg kommer til å røre Battlefield igjen. EDIT: Men ser det finnes ESL innen CoD4 også, det kan være noe. Foreslår du prøver igjen. Launch og nå er ikke sammenlignbart i hele tatt, selv om trading fortsatt forekommer. Det er virkelig gjort en massiv jobb med dette spillet i ettertid. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) . Endret 14. mars 2016 av MoLvII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå