Joachim_F Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Nyversjon vil bruke moderne teknologi for å realisere originalskaperens visjon.Åpen verden-klassikeren Midwinter får nytt liv Lenke til kommentar
jameson Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Dette er gode nyheter. Jeg har aldri kjørt så mye snøscooter i noe annet spill Gode minner 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Har aldri spilt spillet, men Mike Singleton er jo en legende. Synd han ikke kunne være med, men sånn er livet dessverre... Blir spennende å se hvor dette går! 2 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Blir like skuffa og irritert hver gang jeg blar meg nedover en artikkel og først på slutten får vite at det kun dreier seg om et risikofyllt kickstarter prosjekt. Er overhodet ikke interessert i å lese om disse. Gamer.no bør merke disse artiklene med "folkefinansiering" eller lignede så vi slipper å kaste bort tiden på å lese om spennende prosjekter som det enten er svært mange år til er ferdig, eller som det kanskje ikke blir noe av. Jeg vil helst bare lese om spill som kommer om maks 6 måneder. Dette spillet som artikkelen dreier seg om, ønsker jeg altså å lese om først i 2015. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Blir like skuffa og irritert hver gang jeg blar meg nedover en artikkel og først på slutten får vite at det kun dreier seg om et risikofyllt kickstarter prosjekt. Er overhodet ikke interessert i å lese om disse. Gamer.no bør merke disse artiklene med "folkefinansiering" eller lignede så vi slipper å kaste bort tiden på å lese om spennende prosjekter som det enten er svært mange år til er ferdig, eller som det kanskje ikke blir noe av. Jeg vil helst bare lese om spill som kommer om maks 6 måneder. Dette spillet som artikkelen dreier seg om, ønsker jeg altså å lese om først i 2015. Makan til grinebiter. 2 Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Husker jeg skaffet meg dette i bytte mot et spill som ikke fungerte skikkelig (som de naturligvis bare hadde ett igjen av. Long story). Skjønte ikke en dritt av det, og la det raskt på hylla. Endret 13. januar 2014 av NikkeNakkeNei Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Orginalen: Flotte friske farger. Remaken: Grå og kjedelig. Ikke overrasket at orginalen fortsatt vil være bedre og ha mere innhold enn remaken heller. Har aldri opplevd at et remake-spill blir bedre enn orginalen. Og dette gitt hvis du fjerner nostalgien også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå