RAMBO21331 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 hei lurer på slaks virutuel valuta man burde kjøpe? her kan du se liste over alle valutane http://coinmarketcap.com/ Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hva er formålet ditt? Er det for å gjøre transaksjoner? I såfall bør du gå for den mest anvendte, bitcoin. Dersom du kun vil spekulere i verdistigning ville jeg holdt meg holdt meg unna da kryptovaluta kanskje er noe av det mest risikable man kan investere i nå om dagen. Lenke til kommentar
TPN Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Bitcoin & Litecoin, Så har vi EAC, NXT og XIV som jeg vil si gir en god avkastning over en lengre periode, pga gode utviklere og spesielt EAC er veldig flinke til å markedsføre for coinen sin. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) For transaksjoner: Bitcoin For mining: De middels kjente valutaene: Litecoin, Peercoin, Namecoin, Worldcoin, Feathercoin .. For spekulering: De mindre kjente valutaene: Elacoin, Fedoracoin, Dimecoin, Norbits .. Spekulering i kryptovaluta er mye morsommere enn Lotto og sannsynligvis mye mer lønnsomt i gjennomsnitt, men ikke spill for penger du ikke tåler å tape. Endret 12. januar 2014 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Dogecoin, such currency, very coin, much value. Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 hade 700000 dogecoin slegte dei for dei kommer jo aldri til å stige siden de er 100 Milliardær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå