V. Haugen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Øyescanning blir trolig motsvaret til Apples fingeravtrykkleser.– Samsung Galaxy S5 kommer før april Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ville heller sett Norsk IDEX teknologi i den :/ 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Iris-skanning ser jeg på vesentlig mer tungvint enn fingeravtrykk. Fingeren har man tross alt på mobilen allerede når man skrur den på. Hvordan vil det fungere om det er helt mørkt? Og hvor rask er den sammenlignet med fingeravtrykk? Og viktigst av alt, får jeg den fancy horisontale laseren som brukes i film? Da kan det godt ta litt lenger tid. 1 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Og viktigst av alt, får jeg den fancy horisontale laseren som brukes i film? Da kan det godt ta litt lenger tid. Asking the important questions! Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Iris-skanning ser jeg på vesentlig mer tungvint enn fingeravtrykk. Fingeren har man tross alt på mobilen allerede når man skrur den på. Hvordan vil det fungere om det er helt mørkt? Og hvor rask er den sammenlignet med fingeravtrykk? Og viktigst av alt, får jeg den fancy horisontale laseren som brukes i film? Da kan det godt ta litt lenger tid. Regner med at iris-scanning vil foregå med infrarødt lys, evt en slags laser. Lenke til kommentar
Bjoern89 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ville heller sett Norsk IDEX teknologi i den :/ Idex har vell klatret nok på aksjene siste året, eller har du som mål å pensjonere deg? Lenke til kommentar
Abberarnold Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jaja, men hvordan fungerer dette i mørket da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg