Gå til innhold

Hjelp til kjøp av tablet?

Hyuki

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe en tablet til studering, og lurte på hvilken dere ville anbefalt? Budsjettet er 2000 kr (kan strekke meg til 2500 kr om det er nødvendig).

Jeg ville foretrekke en Windows 8-tablet, men Android fungerer også helt fint. 10.1 tommer er foretrukket, men 8-tommer er helt greit det også. Micro-SD er en nødvendighet, og vil gjerne ha USB 2.0 (dette er ikke ett krav).

Vil kunne se film også en gang i blant, så vil gjerne ha en skjerm med mye lys.

Takker for all tilbakemelding. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg skal kjøpe en tablet til studering, og lurte på hvilken dere ville anbefalt? Budsjettet er 2000 kr (kan strekke meg til 2500 kr om det er nødvendig).

Jeg ville foretrekke en Windows 8-tablet, men Android fungerer også helt fint. 10.1 tommer er foretrukket, men 8-tommer er helt greit det også. Micro-SD er en nødvendighet, og vil gjerne ha USB 2.0 (dette er ikke ett krav).

Vil kunne se film også en gang i blant, så vil gjerne ha en skjerm med mye lys.

Takker for all tilbakemelding. :)

Heisan.

Hvis du kan gå ned til 7", så ville jeg anbefalt Nexus 7 uten tvil. Kjører Android.

Har ikke testet dette selv, men alle brukere av nettbrettet skryter av hele totalopplevelsen.

Mye hardware for pengene. Ligger på 2100,- på Komplett.

Mvh

Kenneth.

Endret av kenjako2
Lenke til kommentar

Selv ville jeg ikke valgt noe mindre enn 10", så lenge den skal brukes til studering. Har selv akkurat kjøpt meg en ipad air og er super fornøyd. Har også bestilt meg nye nexus 7, men vil brukes på helt forskjellige områder. Men som Jada-jada over her sier er nok Lg g pad det beste valget i din prisklasse. Hørt mye skryt av denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...