Konnis Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Er på utkikk etter nye hodetelefoner. Bruker i dag Porta Pro til generell bruk ved PC, SteelSeries Siberia V2 til gaming og Bose IE2 til mobil. Hodetelefonene vil bli brukt til musikk, film/tv-serier og gaming. Trenger ikke nødvendigvis integrert mic (skal vel gå greit med en clip-on/bordmic eller liknende?). PortaPro er vel åpen on-ear mens Siberia er lukket over-ear om jeg ikke tar helt feil, og jeg må si jeg foretrekker å ha PortaPro på hodet (Siberia blir klamt og ubehagelig over lengre perioder). Lurer derfor på om jeg er interessert i en så åpen hodetelefon som mulig. Lydlekkasje har ikke stort å si da jeg stort sett vil bruke dem i et lukket rom. Ser for meg en pris helst under tusenlappen. Ellers må hodetelefonene ha 3.5mm jack, og en ikke alt for lang kabellengde. Liker godt lyden i ørepluggene jeg har, hvis det skal gi noe bilde på hvor flatt/basstungt/whatever lydbilde jeg ønsker. Har sett på Audio Technica ATH-M50 foreløpig: http://www.dustinhome.no/product/5010655432/audio-technica-ath-m50s/?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare men frykter at disse kanskje vil bli klamme og sjenerende over tid på samme måte som Siberia V2? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2014 Audio Technica ATH-M50 til den prisen er et veldig godt kjøp. Du vil nok slite med å finne noe som gir mer for pengene. De vil imidlertid ikke løse problemet ditt med klamme ører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå