Nilsen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 WebOS blir å finne i over halparten av TV-ene deres.CES 2014: Slik er LGs Linux-basert operativsystem Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 ikke dårlig, liker den jeg. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 ikke dårlig, liker den jeg. I den hovedmenyen som vises på bildet eller hva det er, burde ikke flisene ha vært delvis gjennomsiktige da? Synes det så litt for hardt ut sånn visuellt sett med alle de knallfargene. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Så er bare spørsmålet hvor fullverdig og brukervennlig nettleseren er. At "apps" er laget i HTML er ganske uinteressant så lenge de må via. deres appstore. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Tror aldri jeg har sett en reportasje fra eventer som dette der det er mulig å høre hva som sies! Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Veldig spennende. Satt faktisk her om dagen og slengte dritt om hvor elendig smart-tv plattformene faktisk er (ja, også Samsung sin). Og nå kommer LG med WebOS. Dette ser jeg virkelig fram til :-) Håper de klarer å utvikle dette til noe skikkelig bra! Jeg skal følge spent med framover. Lenke til kommentar
zCon Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Dette må være det beste som har skjedd siden Smart-TV konseptet kom. Og om det går så mykt og lagg-fritt blir min neste TV en LG. Notat til Hardware: Neste gang foreslår jeg at dere som profesjonelle journalister og IT interesserte, tar med dere en ekstern mikrofon og bruker den. Hele det intervjuet var verdt null og niks siden det var umulig å høre hva personen sa. Skill dere heller ut som den nettavisen som har ekstra god lyd og bildekvalitet når det kommer til ting som dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå