Acrid Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Read this text before you open the picture... With all the news on TV lately about the extreme weather conditions affecting the East Coast of the US, the mud slides in the Middle East and South America, the flood that made it's mark on Southern England, along with the dire predictions made by such films as The Day After Tomorrow, we shouldn't forget that Sweden has its share of devastating weather too. I've attached a photo illustrating the damage caused to my home from a storm that passed through the south of Sweden last week. It really makes you cherish what you have, and reminds us not to take things for granted! BILDE Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Read this text before you open the picture... With all the news on TV lately about the extreme weather conditions affecting the East Coast of the US, the mud slides in the Middle East and South America, the flood that made it's mark on Southern England, along with the dire predictions made by such films as The Day After Tomorrow, we shouldn't forget that Sweden has its share of devastating weather too. I've attached a photo illustrating the damage caused to my home from a storm that passed through the south of Sweden last week. It really makes you cherish what you have, and reminds us not to take things for granted! BILDE 1 minutts stillhet kanskje? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 I have traveled back to the year 1999, when the last two pictures were new and funnay! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 http://www.string-emil.de/emil/string-emil_0008.jpg String Emil :!: Han der Emil er litt tvilsom av seg...! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Dette er det morsomste bildet jeg har sett! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 http://www.nrk.no/img/312325.jpeg Dette er det morsomste bildet jeg har sett! Da må du se flere bilder i denne tråden.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det siste bildet i min forrige post.. (bildet) Jeg postet dette for jeg lurer på om "pansret" fløy opp under drag racet. Eller så har de bare løftet opp det selv Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 alle sånne drag racere må "Åpnes" på den måten.. ingen dører eller noe.. så det er nok før/etter løpet, og overhodet ikke noe spesiellt eller morsomt med det... jeg så heller ikke hva som var morsomt med det første bildet i posten din Steina.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 alle sånne drag racere må "Åpnes" på den måten.. ingen dører eller noe.. så det er nok før/etter løpet, og overhodet ikke noe spesiellt eller morsomt med det... jeg så heller ikke hva som var morsomt med det første bildet i posten din Steina.. @ Setning 1: Ok @ Setning 2: Bilder lå på en engelsk side da, så de synes vel det er morsomt at det står "fart" på det? Bildet heter foresten "002 - Day 2 - Mora - funny street signs" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 I have traveled back to the year 1999, when the last two pictures were new and funnay! Sorry, Mr. Intarnet. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 http://www.nrk.no/img/312325.jpeg Dette er det morsomste bildet jeg har sett! Da må du se flere bilder i denne tråden.. Hva mente du med det? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 han mente at det er mange mer morsomme bilder her i denne tråden enn det du har lagt inn.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 han mente at det er mange mer morsomme bilder her i denne tråden enn det du har lagt inn.. Jeg sa bare hvilket bilde jeg synes er morsomst. Av alle bilder jeg har sett, tar det bildet der, i tillegg til ku-og-delfin-bildet, kaka. Jeg har lest gjennom hele tråden før, ja. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Tøft klassebilde, til det å være. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Og han i kappa på siden :!: hhehee Endret 15. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg