nr.4 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har stusset lenge på denne nå, blir gal! Stusset? Skjønner du den ikke. Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har stusset lenge på denne nå, blir gal! Stusset? Skjønner du den ikke. nope.. btw. referer til tittelen på tråden, liten skrivleif? Obvious* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hun skal til sædbanken, men er ikke mann. Så hun har skaffet spermen på andre måter ... Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hun skal til sædbanken, men er ikke mann. Så hun har skaffet spermen på andre måter ... Var litt tricky den ja... Regner med jeg vil få de mer eller mindre obviouse deler av hjernen ettersom heg har denne posten på "mine innlegg" nå Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hu er jo blond så.. :!: Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) he he En sånn vil jeg og ha! T-skjorten altså Endret 1. mai 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hun skal til sædbanken, men er ikke mann. Så hun har skaffet spermen på andre måter ... Var litt tricky den ja... Regner med jeg vil få de mer eller mindre obviouse deler av hjernen ettersom heg har denne posten på "mine innlegg" nå Hahaha, Terje; *ler av deg* Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Sjekk nederste reklame biten Endret 1. mai 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Var litt tricky den ja... Regner med jeg vil få de mer eller mindre obviouse deler av hjernen ettersom heg har denne posten på "mine innlegg" nå Hehe Deuz aka Terje *Mobber* Heheh--.. LOLminator^: hehe-... konge da Endret 1. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Sjekk nederste reklame bitenhttp://www.home.no/lolminator/msn.GIF Haha Endret 1. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 LOL!!! Konge da.. hvor fikk du tak i alle bildene?? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Sjekk nederste reklame bitenhttp://www.home.no/lolminator/msn.GIF @superseven: LOL! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Her slutter internett Du har nå kommet til den aller siste siden på internett. Vi håper du likte surfingen. Nå er det på tide å gå ut og leke. -------------------------------------------------------------------------------- Forslag til hva du kan gjøre ute: Gå en tur. Dvs. bruke beina til å bevege seg rundt i terrenget. Også kalt spasere. Jogge litt. Dvs. å bruke beina, og bevege seg rundt i terrenget raskere enn når en går. Hvis du jogger fort kalles det for å løpe. Sykle rundt og se på den fantastiske naturen i ekte 3D! Stopp sykkelen av og til og kjenn på trærne og steinene. Dersom det er varmt i vannet der du bor, kan du ta en svømmetur. Dette bør du derimot ikke gjøre dersom du ikke kan svømme. Da kan du helle gjøre noe som heter bade. Besøke noen du kjenner. HTTP 101 - Ha en fin dag! Hilsen internett Haha Link! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Link! 1. dårlig humor?! 2. off topic.. det der er ikke et bilde Endret 2. mai 2005 av Steina Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Link! 1. dårlig humor?! 2. off topic.. det der er ikke et bilde skal det vere et bilde då? Edit: syns det var ganske så morsomt eg.. Endret 2. mai 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 skal det vere et bilde då? Tittelen på tråden er jo "SnowDOG's Picture Humor thread"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg