am3k Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 eXploid: Kan en tolke signaturen din slik at du har klikket litt i signaturen min Ja, for www.badgerbadgerbadger.com finnes bare i signaturen din og er ikke kjent over hele nettet Hadde enkelt og greit ikke merket meg signaturen din før. Dessuten linker ikke jeg til badgerbadgerbadger.com Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det der var ikke morsomt engang, stakkars! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det der var ikke morsomt engang, stakkars! Bare fordi han er blind så er det så mye mer synd på ham enn de andre som vises i denne tråden? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Er ikke synd på ham. Men er ikke noe morsmt heller... *gjeeesp* Endret 13. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg spilte sammen med en blind trommeslager en gang. Han skulle slå på raiden, og plutselig satt han og slo i løse lufta. Han satt der og gliste og storkoste seg, og siktet seg inn etter hvert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det aller, aller værste du kan si til en blind person er "stakkars deg som ikke kan se! Så fæælt du må ha det"..de FØLER når folk syns synd på dem og blir forbanna. Jeg kjenner en blind mann som sa det en gang. De kan leve akkurat like bra som oss med hjelp, og å syns synd på Ray Charles er litt bortevekk. Mannen er en pianolegende gjennom 50 år, og har nok opplevd 10000 ganger flere damer og kule ting enn den normale mann på forumet her. Måtte bare få det ut.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ...har nok opplevd 10000 ganger flere damer... Jaujau, men hvor pen var de? For alt han vet kan det ha vært noen ramskeive kvinnemennesker han hoppet i køyen med Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 for han har det sikkert ingen ting å si bare de ikke er feite.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 for han har det sikkert ingen ting å si bare de ikke er feite.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det der var ikke morsomt engang, stakkars! Bare fordi han er blind så er det så mye mer synd på ham enn de andre som vises i denne tråden? Sry. jeg komenterte det da Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) edit: nå skal bildene fungere ordentlig Endret 16. januar 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) http://leenks.com/pics/random6/bild16.jpg[/iG]http://leenks.com/pics/random6/biker.jpg[/iG] http://leenks.com/pics/random6/626081.jpg[/iG] http://leenks.com/pics/random6/hentai.jpg Er jo en fordel at bildene virker... Endret 16. januar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) MÅ folk qoute slikt? Endret 16. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 MÅ folk qoute slikt? Bildene virker jo ikke... så jeg quoter bare text Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg