Prelude Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 'Musmatter med pupper' whaaa! jeg vil ha en sånn! noen som vet hvor man kan kjøpe sånne? Edit: får visst ikke med vedlagt bilde i quoter.. etter litt graving så har jeg funnet ut hvem som er produsent av de musmattene... bare på pur f**n så sendte jeg en mail til dem og spurte etter om det var mulig å bestille ett mindre parti av de mattene. akkurat nå så har jeg fått en mail fra de hvor de sier de kan sende meg en vareprøve.. etter det jeg kan forstå av mailen så vil dem sende meg en kartong med enten FEDEX, UPS eller DHL.. sitter her og ser på DHL's sider og errm.. det kan bli 'litt' dyrt. Taiwan er i fraktsone 6 og en kartong veier 10 kilo, og etter DHL's sider så koster det 2929,- for å sende den pakken til norge mens produsenten vil ha 4USD per stykket (en kartong inneholder 20 stk), så totalt ca 480 kr for mattene og nesten 3000 for frakten.. viss jeg har forstått UPS korrekt så vil det enten koste 1900,- eller 1000,- (viss jeg får produsenten til å bruke UPS's kartonger) og FedEx 2200,- fundere.. skal skal ikke? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 vel, hvis du bestemmer deg for å lkøpe, så se på meg som en potensiell kjøper.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 viss jeg har forstått UPS korrekt så vil det enten koste 1900,- eller 1000,- (viss jeg får produsenten til å bruke UPS's kartonger) og FedEx 2200,- fundere.. skal skal ikke? Så...kostnadene blir 2200+480/20 = 134 pr. stykk? Kan kjøpe en eller to for 200/250 jeg Burde ikke være noe problem å få solgt dem til folk på forumet her! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg tror jeg må ta en liten prat med både UPS og FedEx og høre hva slags systemer de har på å levere pakken helt hjem til meg (hadde vært kjedelig om den havnet på ett eller annet utleverings-lager i Oslo, Bergen eller likn.), mulige problemer jeg kan støte på med tollen, mulige skjulte kostnader jeg bør være obs på osv, før jeg bestiller vareprøven fra fabrikken. PS: det er fire forskjellige matter, hvor det er to jenter på enten hvit eller sort bakgrunn. den musmatten jeg har tenkt å bestille er av jenten med briller på sort bakgrunn, da denne er den tøffeste etter min mening.. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ja, hvis du skal bestille, så kjøper jeg. garantert. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Lite bilder for tiden Endret 5. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 gud bedre jeg lo her: uansett har jeg nå liggi og ledd meg gjennom masse her: http://unix.rulez.org/~calver/pictures/ KOs dere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, jeg må si de polske skiltene var dødsmorsomme..ellerh er de deT? Lenke til kommentar
moray Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Sinnsykt mye bra på den calver siden! Mye av bildene i tråden er derfra har jeg sett. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) fint kjøleskap PS. for de som er intressert i musmattene så blir de bestilt Endret 7. desember 2004 av Prelude Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 PS. for de som er intressert i musmattene så blir de bestilt Yay! Skriv meg opp som kjøper! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Originalen Her kommer mange fantasifulle versjoner Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hahahahaha!!! Noe av det beste jeg har sett! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 lol! den eller de som har jobbet med de bildene.. har dem blitt helseskadet av å jobbe med bildene? jeg vet jeg hadde blitt det Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kongebilder! Lo godt av endel av serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg