Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

'Musmatter med pupper'

 

:dribble:

 

whaaa!

 

jeg vil ha en sånn! :D

noen som vet hvor man kan kjøpe sånne? ;)

 

 

Edit: får visst ikke med vedlagt bilde i quoter..

etter litt graving så har jeg funnet ut hvem som er produsent av de musmattene...

 

bare på pur f**n så sendte jeg en mail til dem og spurte etter om det var mulig å bestille ett mindre parti av de mattene. akkurat nå så har jeg fått en mail fra de hvor de sier de kan sende meg en vareprøve.. :cool:

 

etter det jeg kan forstå av mailen så vil dem sende meg en kartong med enten FEDEX, UPS eller DHL.. sitter her og ser på DHL's sider og errm.. det kan bli 'litt' dyrt. Taiwan er i fraktsone 6 og en kartong veier 10 kilo, og etter DHL's sider så koster det 2929,- for å sende den pakken til norge mens produsenten vil ha 4USD per stykket (en kartong inneholder 20 stk), så totalt ca 480 kr for mattene og nesten 3000 for frakten.. :(

 

viss jeg har forstått UPS korrekt så vil det enten koste 1900,- eller 1000,- (viss jeg får produsenten til å bruke UPS's kartonger) og FedEx 2200,-

 

fundere.. skal skal ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
viss jeg har forstått UPS korrekt så vil det enten koste 1900,- eller 1000,- (viss jeg får produsenten til å bruke UPS's kartonger) og FedEx 2200,-

 

fundere.. skal skal ikke?

Så...kostnadene blir

 

2200+480/20 = 134 pr. stykk?

 

Kan kjøpe en eller to for 200/250 jeg :)

Burde ikke være noe problem å få solgt dem til folk på forumet her! :D

Lenke til kommentar

jeg tror jeg må ta en liten prat med både UPS og FedEx og høre hva slags systemer de har på å levere pakken helt hjem til meg (hadde vært kjedelig om den havnet på ett eller annet utleverings-lager i Oslo, Bergen eller likn.), mulige problemer jeg kan støte på med tollen, mulige skjulte kostnader jeg bør være obs på osv, før jeg bestiller vareprøven fra fabrikken.

 

PS:

det er fire forskjellige matter, hvor det er to jenter på enten hvit eller sort bakgrunn. den musmatten jeg har tenkt å bestille er av jenten med briller på sort bakgrunn, da denne er den tøffeste etter min mening.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...