Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på det derre emergency proget som går på discovery om natten på fredagene der en gartner datt på en sånn rund planker og den gikk rett gjennom anus og nesten gjennom fyren helt til hjertet uten å ødlegge en eneste organ!! :wow: Han hadde dog en del komplikasjoner pga mye jord, fliser og diverse ting som ble igjen i kroppen. Helsiken de viste alt på video. Var facinerende.

Lenke til kommentar
Så på det derre emergency proget som går på discovery om natten på fredagene der en gartner datt på en sånn rund planker og den gikk rett gjennom anus og nesten gjennom fyren helt til hjertet uten å ødlegge en eneste organ!! :wow: Han hadde dog en del komplikasjoner pga mye jord, fliser og diverse ting som ble igjen i kroppen. Helsiken de viste alt på video. Var facinerende.

Trauma?

 

Utrolig spennende program! Det mest sinnsyke jeg har sett der er en mann som fikk en diger kniv kjørt gjennom hodet... Kniven stod rett opp fra hodet hans, og spissen stod ut oppe i ganen hans. De tok ut kniven og 2-3 dager senere kunne han rusle ut av sykehuset :cool:

Var snakk om en feit rambokniv og...sånn som den trikkedesperadoen kvesta en fyr med.

Lenke til kommentar
Så på det derre emergency proget som går på discovery om natten på fredagene der en gartner datt på en sånn rund planker og den gikk rett gjennom anus og nesten gjennom fyren helt til hjertet uten å ødlegge en eneste organ!! :wow: Han hadde dog en del komplikasjoner pga mye jord, fliser og diverse ting som ble igjen i kroppen. Helsiken de viste alt på video. Var facinerende.

Trauma?

 

Utrolig spennende program! Det mest sinnsyke jeg har sett der er en mann som fikk en diger kniv kjørt gjennom hodet... Kniven stod rett opp fra hodet hans, og spissen stod ut oppe i ganen hans. De tok ut kniven og 2-3 dager senere kunne han rusle ut av sykehuset :cool:

Var snakk om en feit rambokniv og...sånn som den trikkedesperadoen kvesta en fyr med.

det så jeg, og en annen som fikk en kniv kjørt i skallen. som overlevde, men tror han fikk minimum med skader også :love:

Lenke til kommentar
Folk kan overleve det utruligaste, men akkuat den fyren på bildet trur eg er død, med tanke på at han berre ligg der og det er lite aktivitet rundt han. Synest ikkje at det bildet var noke særlig spesielt, men spesielt artig var det vell ikkje.

er det ikke bildet fra discovery? mannen som falt ned av treet og landet på en skammelig tykk grein?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...