nr.4 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Enig ! Stakkars han okse fyren Verre med han som fikk et tre gjennom kroppen på side 31. :/ Ikke se hvis du ikke tåler ekle/fæle ting. Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Åssen har han klart det!? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ok. Enten er dere en gjeng med pingler, eller så finner jeg ikke bildene som er så syke. Så det bildet på 31, var ikke noe "wow" bare sånn "hvordan klarte han det?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er nok tømmerstokken folk reagerer på, syns ikke du det var ekkelt? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Egentlig ikke. Det jeg synes er ekkelt er plastiske opperasjoner osv. Når det blir trestokker opp i ræve og armer i nesa, så blir det bare for dumt :S Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Når det blir trestokker opp i ræve og armer i nesa, så blir det bare for dumt :S Opp i ræva? Se etter gutt, den gikk rett gjennom. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Når det blir trestokker opp i ræve og armer i nesa, så blir det bare for dumt :S Opp i ræva? Se etter gutt, den gikk rett gjennom. Oi sann, så ikke det Er fortsatt ikke _så_ ekkelt. Men nå går vi for offtopic :S Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Sett 10 ganger eklere ting enn det der som jeg aldri ville ha linket til her, men litt kjipt så det jo for han da. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 kaldt her vel? LOL! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Heheh skal tegne blink i dassen min. Slik at det blir litt mindre søl til neste fest. Tvingte han som bommet til å vaske ned hele badet. Endret 1. november 2004 av L.. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 De har sånne fluer i urinalene på microbryggeriet i Trondheim Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 http://www.ebaumsworld.com/images/cattrim.jpg Synes den er litt morsom. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 http://www.ebaumsworld.com/images/cattrim.jpg Synes den er litt morsom. HAHAHAHA, den minnet meg så SYKT om en kamerat LOL Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Stort bilde om hvordan drepe tid på jobb Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 De har sånne fluer i urinalene på microbryggeriet i Trondheim Smart Club i Oslo har mini-fotballmål i pissoarene. Og fra "tverrligger'n" på målet henger det en liten ball Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 De har sånne fluer i urinalene på microbryggeriet i Trondheim Smart Club i Oslo har mini-fotballmål i pissoarene. Og fra "tverrligger'n" på målet henger det en liten ball det må jeg sjekke neste gang jeg drar dit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg