stoffix Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 jeg fårstår mange slike.. men den der synes jeg var litt uklar... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Se på buksen hans så forstår du den Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Se på buksen hans så forstår du den da regner jeg med at det er som jeg tenkte... han har dålig tid til å knulle alle sauene... men den ER litt uklar.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hehe anyways.... her er kul en: Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Se på buksen hans så forstår du den da regner jeg med at det er som jeg tenkte... han har dålig tid til å knulle alle sauene... men den ER litt uklar.... Nei, den er ikke spess uklar. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Se på buksen hans så forstår du den da regner jeg med at det er som jeg tenkte... han har dålig tid til å knulle alle sauene... men den ER litt uklar.... Nei, den er ikke spess uklar. Jeg synes ihvertfall den var helt klar... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Endret 10. desember 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Soldier, bildet funka ikke der, men det var jo bare å kopiere linken. Og jeg har en ting å si: Tror du det der er MORSOMT? TROR DU DET? Fy**** jeg blir provosert! Endret 7. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Ja, jeg finner bildet relativt morsomt, og det funker fint for meg, trenger ikke å kopiere adressen inn i adressefeltet Endret 7. desember 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Helt feil, syntes du det er morsomt å gjøre narr av døde mennesker? Tragedien ved Columbine High, og alle lignende er det IKKE IKKE IKKE morsomt å gjøre narr av... Sånnt bør man holde seg for god til. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Denne sikter tross alt ikke veldig inn på Columbine. Jeg synes faktisk den var morsom! Med det er sagt, så har jeg medfølesle for ofrene på Columbine. jeg synes det er galt at vår kjære Michael gjør nar av dem, han er mye verre enn "reklamen" her Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Når gjorde Michael Moore NARR av offrene ved Columbine High? Har du i det hele tatt SETT Bowling For Columbine? Trokke det nei... Ellers syntes jeg dette temaet skal holdes utenfor humortråden. er du interresert i å diskutere videre kan du opprette en egen tråd Joachim. Og jo, den sikter veldig inn på Columbine, den bruker blandt annet bilder derifra... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hvorfor ser jeg bare ca. halvparten av bildene, både i opera og i ie? det kommer bare opp "user posted image" Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Fordi lniken til bildet ikke virker lenger Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Linken funker fint den. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Denne sikter tross alt ikke veldig inn på Columbine. Hvordan gjør den ikke det? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Jeg antar at den sikter seg inn på Columbine-saken, bare se på det siste bildet; "..Mastercard - The official card of the Trenchcoat mafia". Endret 9. desember 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Heh, originalt så hopper den ulven over sauer tror jeg.. kreativt å slenge den til det bildet der.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Med det er sagt, så har jeg medfølesle for ofrene på Columbine. jeg synes det er galt at vår kjære Michael gjør nar av dem, han er mye verre enn "reklamen" her [sprekke] Er du KOMPLETT idiot? Altså, gjøre NARR av ofrene? Jeg synes akkurat nå så INDERLIG synd på deg At det er mulig å ta så feil!? Har du NOEN gang sett den i filmen? Hvis du ikke har det er du en forhåndsdømmende gris, og hvis du HAR sett den, da er det VIRKELIG synd på deg. For da er ikke du særlig glup!! Hvor gammel er du forresten? [/sprekke] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg