Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Er vel det at han mannen ligner litt på han på tegningen. Ler hver gang jeg ser det. :)

7442441[/snapback]

De lignet ikke litt en gang. Eneste likheten er vel at begge er svarte og har bart.

 

Edit: Daniel: v-tegnet har forskjellige betydninger. Victory er vel den vanligste om jeg ikke tar feil.

Endret av premium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det jeg som ikke har fulgt med på historieleksa mi, eller er det ikke humor i den russiske taktikken?

7442043[/snapback]

Ser du ikke at ballen går innom alle? Kommunistisk!

7442517[/snapback]

Aha. :D

 

Tenkte litt mer i de baner at det var et budskap til underbevisstheten, at XYN var en slags russisk greie. Altså propaganda. Jeg tror jeg tenker for mye. :ermm:

 

Men on-topic nå da.

Lenke til kommentar

santa_jesus210.jpg

  Er det der et slags uttrykk for kapitalistisk Jesus og frelse, eller er jula ganske enkelt bare avlyst?
Above Santa's head, Wright has inscribed the words 'Sumptum Fac Donec Consumptus Sis.' Roughly translated, Wright said, it means 'Shop till you drop.'

 

"Santa represents frivolous consumption," Wright said yesterday, standing at the foot of the cross beneath the outstretched red-suited figure. "That's all he is. He shot Jesus right out of the saddle. He's the focus of Christmas."

Link.

Endret av fretex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...