Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
HVA er det der?

7053376[/snapback]

Det ser ut som de har knyttet noe så hardt rundt nesa(?) på kamelen slik at lufta eller hva det nå er ikke greier å komme ut og må ta en annen vei... Stakkars dyr. :nei:

(Merkelig at det ikke lufta eller hva det nå er kommer gjennom munnen på dyret... :hmm: )

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det slik at mine bilder er blitt slettet pga de inneholdt tubgirl o.l..??

Kan da forsikre alle om at dette ikke var tilfelle. Som Psilocybe og PT sier, en indier med våpen, zombie-ting, og japanere med cola-hatter er blant bildene.

Hvorfor noen ser andre bilder aner jeg ikke, men jeg forsikrer at bildene ikke var av en sådan art at det skulle bli en diskusjon!

Tar å gjennvise bildene uten IMG tag:

(Et bilde av en rød van som det står "Free Candy" på)

(Et liksom warningskilt der det står: Warning, Zombies may be flammable)

(En lapp der noen ønsker å få kontakt med en dataekspert. Istede for telefon nummer, er det et matematisk problem)

(Ganske uskyldig bilde av en japansk jente som skrur en PC)

(En skjeløyd indier som lader et våpen)

(Bilde av ei hagle m/ ammunisjon som henger innrammet. "Incase of Zombies, break glass)

(Et pussig "warning" bilde)

(Japanere med colahatter)

(En mann kledd ut som Princess Leia fra Star Wars som spiller gitar)

(Ei katte ved siden av ei vodka flaske som sier WTF?)

Goatsee fjernet av admin. Last heller opp bildene fordi de når man har av referer logging så kommer bare goatsee opp. Hvis linkene legges ut igjen på samme måte som nå så ser jeg ingen annen utvei enn å gi deg ferie fra forumet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Goatsee fjernet av admin. Last heller opp bildene fordi de når man har av referer logging så kommer bare goatsee opp. Hvis linkene legges ut igjen på samme måte som nå så ser jeg ingen annen utvei enn å gi deg ferie fra forumet.

7054467[/snapback]

Jeg fikk ikke noe goatsee eller tilsvarende opp, og jeg har referer logging av... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har jeg forstått det slik at mine bilder er blitt slettet pga de inneholdt tubgirl o.l..??

De krever referer logging av eller på, vet ikke hvordan det funker. :p Men det er ikke lov ifølge første post.

Lenke til kommentar

De krever referer logging av eller på, vet ikke hvordan det funker. :p Men det er ikke lov ifølge første post.

7055815[/snapback]

Tatt til etterretning selvsagt, men hvordan "ser" man at et bilde krever sådan?

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å vite om en side krever referrer logging eller ikke. Det er et script som sjekker om siden du linker til et bilde fra, er orginalsida det ligger på, og ikke f.eks. hardware.no. De gjør dette for å ha oversikt over hvem som bruker båndbredden deres. Det koster mye pæng å drive store filservere, og de vil ikke kaste bort båndbredde på folk som bare linker til bildene fra helt andre nettsider.

Problemet er at du vil se de ordentlige bildene selv, fordi de er lastet ned i cache på nettleseren din, og bildene hentes derfra. Mens alle andre ser et ekkelt "DON*T HOTLINK TO THIS SITE"-bilde av tubgirl e.l.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...