Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Enda en gang oppdager jeg merkelige ting på VG Live når jeg følger VM-kampene der.

Denne gang er det Italia og Australia som spiller 8-delsfinale, det skulle vært pause nå, men ser ut til at VG avslutter kampen etter 45 minutter.  :!:

6387500[/snapback]

Eller at første omgang var slutt?

6390070[/snapback]

I alle andre kamper står det "Pause", ikke "Slutt". Men denne skjønner selvsagt ikke de som ikke pleier å følge kamper på vg nett. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enda en gang oppdager jeg merkelige ting på VG Live når jeg følger VM-kampene der.

Denne gang er det Italia og Australia som spiller 8-delsfinale, det skulle vært pause nå, men ser ut til at VG avslutter kampen etter 45 minutter.  :!:

6387500[/snapback]

Eller at første omgang var slutt?

6390070[/snapback]

I alle andre kamper står det "Pause", ikke "Slutt". Men denne skjønner selvsagt ikke de som ikke pleier å følge kamper på vg nett. :)

6390182[/snapback]

Har du ikke TV?

Lenke til kommentar

Det heter fortsatt "analogue stick". Jeg ville også latt være å skrive ting med store bokstaver som ikke er egennavn siden det ikke er overskrifter det er snakk om, men siden en slik plakat ligger et såpass sjangermessig grenseland får det bli opp til deg hva du synes er best.

Kritikken til tross, jeg syntes den var morsom. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...