Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I "mann som faller.zip" er det en "mann som fallet.bat"-fil. I .bat-fila sto det følgende:

@echo off
shutdown -s -t 30 -c "u r a n00b"

6146631[/snapback]

kan gå litt mer i detaljer, hvordan du gjorde det?....var det bare snarvei? :hmm:

6146696[/snapback]

mann_som_faller.zip

Prøv selv, :thumbup:. Den får dataen din til å bli skrudd av. Send den til vennene dine, :!:.

Lenke til kommentar
noen som vet om man kan gjøre det så den skrur seg av når man extracter den?

Det går ikke (med mindre du finner en exploit).

noen som vet om man kan gjøre det så den skrur seg av når man extracter den?

Legg inn flere filer i ZIP-filen (kan være hva som helst), eller evt. åpne BAT-filen i Notepad og fyll den med nye, tomme linjer etter shutdown-linjen.

Lenke til kommentar
Det går fint an å stoppe det om du skriver "Shutdown -a" i "Kjør"

6146756[/snapback]

Mange ungdommer er vel n00bs? Det er typiske skoleelever mellom 13 og 16. Jeg, Articfare og RelaXxXx er en av de på den alderen som skjønner det. De fleste på den alderen skjønner omtrent ikke batch eller commands.

Jeg snakker om ungommer i 8., 9. og 10. klasse som ikke gjør annet enn å sparke fotball, spille cs og sitte på MSN.

EDIT:

Det skjer jo ingenting her ... :hmm:

(Ubuntu 5.1 Linux :p )

6146852[/snapback]

Disse bat-filene er for Windows.

I "mann som faller.zip" er det en "mann som fallet.bat"-fil. I .bat-fila sto det følgende:

@echo off

6146631[/snapback]

kan gå litt mer i detaljer, hvordan du gjorde det?....var det bare snarvei? :hmm:

6146696[/snapback]

Sånn gjør man det:

. Start Notepad

. Skriv inn dette:

@echo off

. Lagre som "whatever.bat" (ikke kall filen shutdown.bat)

. Zip det

. Logg på MSN

. Send filen

. LOL

Endret av :P
Lenke til kommentar

6146756[/snapback]

Mange ungdommer er vel n00bs? Det er typiske skoleelever mellom 13 og 16. Jeg, Articfare og RelaXxXx er en av de på den alderen som skjønner det. De fleste på den alderen skjønner omtrent ikke batch i det hele tatt.

6146948[/snapback]

Hey!!! jeg skjønner den komandoen og er 15 år, men jeg kan ikke batch da :blush:

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på batch-saker, så er jo denne ganske så gøyal også :)

Kjøres på eget ansvar forresten. Siden mine batch-kunnskaper er en anelse rustne, måtte jeg jo selvfølgelig prøve den også. :wee:

Dette var jo gøyalt tidsfordriv på ungdomsskolen. autoexec.bat var det jo også særdeles morsomt å tulle med.

fun.zip

Endret av PT
Lenke til kommentar

6146756[/snapback]

Mange ungdommer er vel n00bs? Det er typiske skoleelever mellom 13 og 16. Jeg, Articfare og RelaXxXx er en av de på den alderen som skjønner det. De fleste på den alderen skjønner omtrent ikke batch i det hele tatt.

6146948[/snapback]

Hey! jeg skjønner den komandoen og er 15 år, men jeg kan ikke batch da :blush:

6146976[/snapback]

Da ligger din datakunnskap en del over gjennomsnittet blandt ungdommer på din alder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...