Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det har ikke noe med farger å gjøre, men du må se "ufokusert" på bildet. (har en hel bok med sånne bilder ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Og så er det mye lettere å se hvis du printer det ut og ser det på et ark. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 trikset med å se på sånne spesielle bilder er at man ser på midten av bildet og finner to like punkter med litt mellommellom hverandre, så skjeler man med øyene så de to punktene (det bildet vist her passer det bra å bruke to gule blomstrer) møter hverandre og fokusere så alt blir tydlig. det man nå skal prøve å gjøre er holde øyene i denne posisjonen og flytte hodet litt bakover. etter litt så vil ett bilde/figur vise seg og 'tre frem' i bildet. prøver man å flytte fokusen fra midten av bildet og ut mot kantene så vil man miste fokusen og bildet inni bildet vil forsvinne. for personer som ikke har prøvt dette her før så kan det være svært vanskelig å få det til, men ved å prøve og feile ett par ganger så vil de fleste få til teknikken og greier å se hva som egentelig er der. jeg kan å se sånne bilder men har liten lyst til å egentelig se på sånne bilder, problemet er at jeg blir så rar i hodet og øyene verker av å gjøre det.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hva er de greiene på siden? jeg mister fokus når jeg prøver å se på dem.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Denne er kanskje ikke morsom, men ganske skummel anyway : Lenke til kommentar
greigster Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hysterisk morsom: http://greig.myip.org/bilder/aku.gif postet den for 15min. siden men er borte nå..mulig dette blir dobbelposting Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 http://home.online.no/~bru-ols/Pics/owned.jpgDenne er kanskje ikke morsom, men ganske skummel anyway : Morsom? Jeg har aldri ledd så mye av et bilde før, tror jeg. Perfekt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg snakket om det andre bildet Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Apropos 3d-bilder: Når du har roen på det bildet du ser på i øyeblikket, er det konge å prøve å ta på det [/offtopicmode] Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 http://home.no.net/abraxa20/c64.jpg HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! KONGE! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 J... bra Du har du mye greie på S-ATA disker, jeg har problemer med min, får ikke innstallert OS på S-ATA disken....Trenger hjelp , mvh Stian_A Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hva er de greiene på siden? jeg mister fokus når jeg prøver å se på dem.. Det er så utrolig kult når man kan se 3D bilder helt klart.. Dette var en dame som suger en mann... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) * * * * * R R R R R O O O O O F F F F F L L L L L ROFLROFLROFLROFLROFLROFL ROFLROFLROFLROFLROFLROFL ROFLROFLROFLROFLROFLROFL ROFLROFLROFLROFLROFLROFL ROFLROFLROFLROFLROFLROFL \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ROFLCAKE! Endret 3. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Jeg brukte google og fant denne. Gir du rabatt SnowDOG??? Trenger et telt ol. til våren. Endret 4. april 2004 av L.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg