Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=57766

Er det en spesiel person?

5593638[/snapback]

Du har vel kanskje hørt om han som kaller seg Muhammed? Er en rimlig populær person hos en del mennesker.

 

:D

 

 

Disclamer:

Teksten over var kun humoristisk ment og var ikke ment å fornærme noen. /me ønsker ikke å få tilsent brannbomber, vanlige bomber, antrax eller lignende skadelige brev/pakker i sin PM-innboks. /me ønsker heller ikke å få brent ned sitt hus.

 

Edit: Fant det tryggest å legge til en disclamer...

Endret av Slettet-8I4zQlayY3
Lenke til kommentar

Hehe :!: Kaffe og smultringer var tydeligvis dagens hyperviktige æren. Og vi fra nordnorge ler av østlendingene når de syter over 20cm snø og det fører til 500 kollisjoner på veiene en travel morgen. Så kommer det ei ung dame fra Kristiansand og ler av amerikanerene... De må virkelig være håpløse.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at vi "sutrer" med en gang det kommer snø. Men veiene i byene som Oslo er ikke skapt for vinter i det hele tatt. Brøyteplogene har faktisk ingensteder å gjøre av snøen de brøyter, og det blir liggende i hauger rundt om kring eller dyttet opp på fortauet der folk går.

Byveiene er trange allerede på sommeren, og når det kommer 30cm snø på et døgn blir det enda trangere.

 

Jeg var også en av de som lo hver gang det kom litt snø sørpå, men nå som jeg har bodd her i 4 år har jeg skjønt hvorfor de klager. Byen er rett og slett ikke beregnet for mye snøvær. Det blir kjempetrangt i gatene og folk blir enda mere stressa av å sitte i en iskald bil.

 

I byer som Tromsø eller Harstad er det faktisk bygd inn åpne plasser brøytinga kan kaste fra seg. Det er det ikke i Oslo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...