Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Arrgh! Var fryktelig vanskelig å se det siste bildet der på en gammel CRT skjerms. :S Hva er det? Et hode?

Lenke til kommentar
Hvorfor ser noen sånt og andre ikke? Jeg ser fortsatt bare et rotete bilde.

Mulig du er litt fargeblind som jeg. Jeg er erklært rød og grønn blind :green: (ser ikke kommunister og miljøvernere).

Seriøst; har ikke problemer med å se de fargene i det daglige, men i tilfeller som dette eller i tester som går ut på å finne ett tall på ei tavle med masse fargede punkter kan jeg bare gi opp.

Lenke til kommentar

Mulig du er litt fargeblind som jeg. Jeg er erklært rød og grønn blind :green: (ser ikke kommunister og miljøvernere).

Seriøst; har ikke problemer med å se de fargene i det daglige, men i tilfeller som dette eller i tester som går ut på å finne ett tall på ei tavle med masse fargede punkter kan jeg bare gi opp.

Spørs om du trenger skikkelig fargesyn for å se det bildet der. Det er et 3d-bilde..man må se på det på en spesiell måte. Jeg må ha bildet 5-10cm fra meg og "skjele/skjegle" litt til å begynne med. Så beveger jeg hodet sakte bakover og bildet kommer frem...ganske tøft!

Lenke til kommentar

:( Kansje jeg å er farge blind? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...