RottePostei Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hehe. Så det bildet på dagbladet.no. Ufattelig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Arrgh! Var fryktelig vanskelig å se det siste bildet der på en gammel CRT skjerms. :S Hva er det? Et hode? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Et damehode som gjør snuskete ting med en mannetiss. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 lol psilocybe, nå kan jeg vedde på at det er mange som nistirrer på bildet! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det var ikke det ikke sant..? Sett på bildet ganske lenge nå.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det var ikke det ikke sant..? Sett på bildet ganske lenge nå.. samme her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Prøv hardere. Midt på bildet er det et par pupper. Rett over, et hode.. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 *bruke min fantasi og late som jeg ser noe* kult! Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 *bruke min fantasi og late som jeg ser noe* kult! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Arrgh før hadde eg roen på å se sånne bilder men klarer ikke å se noen ting nå. Lenke til kommentar
kenny Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Wow, visste ikke at sånne bilder kunne vise flere dybder, og så detaljert. *Sjekke ut flere* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 ser bare masse blomster jeg Lenke til kommentar
lodott Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Stemmer det psilocybe sier.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvorfor ser noen sånt og andre ikke? Jeg ser fortsatt bare et rotete bilde. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvorfor ser noen sånt og andre ikke? Jeg ser fortsatt bare et rotete bilde. Mulig du er litt fargeblind som jeg. Jeg er erklært rød og grønn blind (ser ikke kommunister og miljøvernere). Seriøst; har ikke problemer med å se de fargene i det daglige, men i tilfeller som dette eller i tester som går ut på å finne ett tall på ei tavle med masse fargede punkter kan jeg bare gi opp. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvorfor ser noen sånt og andre ikke? Jeg ser fortsatt bare et rotete bilde. Mulig du er litt fargeblind som jeg. Jeg er erklært rød og grønn blind (ser ikke kommunister og miljøvernere). Seriøst; har ikke problemer med å se de fargene i det daglige, men i tilfeller som dette eller i tester som går ut på å finne ett tall på ei tavle med masse fargede punkter kan jeg bare gi opp. Spørs om du trenger skikkelig fargesyn for å se det bildet der. Det er et 3d-bilde..man må se på det på en spesiell måte. Jeg må ha bildet 5-10cm fra meg og "skjele/skjegle" litt til å begynne med. Så beveger jeg hodet sakte bakover og bildet kommer frem...ganske tøft! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvorfor ser noen sånt og andre ikke? Jeg ser fortsatt bare et rotete bilde. Mulig du er litt fargeblind som jeg. Jeg er erklært rød og grønn blind (ser ikke kommunister og miljøvernere). Seriøst; har ikke problemer med å se de fargene i det daglige, men i tilfeller som dette eller i tester som går ut på å finne ett tall på ei tavle med masse fargede punkter kan jeg bare gi opp. Kansje jeg å er farge blind? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg