Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 :!: Nå ble det litt fart på sakene her inne ja! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) *gjøre som reinsdyrene å le seg skakk*@Jarmo edit: post #500 Endret 4. oktober 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 får slenge inn noen jeg også.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skjønte ikke den siste jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skjønte ikke den siste jeg Fyren i blå dress var homofil? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen bra der kimman, men legg de ut i en av tjenestene/dumpsa listet opp tidligere i tråden mot og postet flere innlegg hvor du bare kan legge ved 1 bilde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ah, nothing beats early morning humour Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 .... *Moses' first and last day as a lifeguard* :!: ( ) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Da gjør vi det enkelt alle som vil poste bilder laster disse opp på en av tjenestene på nettet. Dette kan gjøres på: * Imageshack (hent bilde fra en annen side) (den har også mulighet for og laste opp fra din pc) * Directupload * Photobucket * Forvirra/upload eller en hvilken som helst annen tjeneste. Det skaper lite annet en irritasjon for de fleste brukerne om en poster innlegg på innlegg hvor en vedlegger 1 bilde, mot og samle disse i et innlegg (du bør derimot begrense antall bilde pr. innlegg til ~5 slik det ikke blir for mye og laste pr side) Legger du ut bare 1 bilde kan dette gjøres ved bruk av vedleggsfunksjonen. Poster du flere bruk en av tjenestene listet over og taggen for visning av disse samlet i et innlegg. (diskusjon vedr. opplasting og omkring bruker fjernet) Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Da legger jeg til bare et bilde og venter en liten stund med å legge til flere Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Har kjedet meg litt igjen, aner ikke om noen finner det morsomt. Endret 6. oktober 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 For poste et bilde før jeg forsvinner fra forumet for helga da;) Dette var jævlig morsomt da Dell nok en gang ignorerte klagene mine etter at jeg hadde venta i noen måneder på at laptopen jeg bestilte skulle komme. Særlig siden min gamle (1 år) stasjonære (også fra Dell) bestemte seg for å ikke ville mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg