Uderzo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 det er ikke fake, det er/var faktisk mote i japan å gå med sånne "fake gjennomsiktige" skjørt.... Men, hallo.. de der? Det skal ikke mange hjerneceller til for å skjønne at det var fake greier. Nei, skjørtene er ikke fake. MrLee har helt rett Lenke til kommentar
L.. Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 det er ikke fake, det er/var faktisk mote i japan å gå med sånne "fake gjennomsiktige" skjørt.... What you see below are not see-thru skirts. They are actually prints on the skirts to make it look as if the panties are visible and are apparently the current rage in Japan. Enjoy! Bare se du. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 det er null problem å manipulere det der i photoshop.. Kunne vært gjort mye bedre også. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Helt klart photoshop... enig med Nimzowitsch, dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det finnes faktiske noen slags filtere som gjør at man kan fotografere gjennom en del tynne, syntetiske fibere. Huske bl.a. Sony måtte trekke tilbake en linse en gang. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 stemmer sjef. Det var med sony's nattmodus som man brukte på dagtid. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 det er ikke fake, det er/var faktisk mote i japan å gå med sånne "fake gjennomsiktige" skjørt.... What you see below are not see-thru skirts. They are actually prints on the skirts to make it look as if the panties are visible and are apparently the current rage in Japan. Enjoy! Bare se du. Og fordi at de skriver at det er ekte så er det sant? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 wipe it til it bleeds Lenke til kommentar
L.. Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 det er ikke fake, det er/var faktisk mote i japan å gå med sånne "fake gjennomsiktige" skjørt.... What you see below are not see-thru skirts. They are actually prints on the skirts to make it look as if the panties are visible and are apparently the current rage in Japan. Enjoy! Bare se du. Og fordi at de skriver at det er ekte så er det sant? Sa ikke at det var sant!!! Så på siden. = HUMOR!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nei, skjørtene er ikke fake. MrLee har helt rett Jo, skjørtene er fake. Du syns ikke det er litt påfallende at alle vinklene passer nøyaktig? Hun med det oransje skjørtet, som nesten står i profil.. ikke litt rart at "trykket" antar at du ser det fra den vinkelen? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 takk psilocybe, tenkte å si akkurat det samme selv, men jeg orket ikke å ordlegge meg Lenke til kommentar
lodott Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nei, skjørtene er ikke fake. MrLee har helt rett Jo, skjørtene er fake. Du syns ikke det er litt påfallende at alle vinklene passer nøyaktig? Hun med det oransje skjørtet, som nesten står i profil.. ikke litt rart at "trykket" antar at du ser det fra den vinkelen? Neh..kan jo være at noen av skjørtene har sånt trykk også. Jeg velger i allefall å tro at deilige japanske damer går rundt i sånne Lenke til kommentar
L.. Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Håper egentlig det blir en sommer mote i norge jeg. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Må få liv i denne tråden igjen, den med tekst er mye mer populær... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ...og jeg gir meg ikke... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 helt enig.. me nhva er egentlig det motsatte av pro? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) non pro, trodde du fulgte med på skjermkort fronten jeg;) edit: Hvis du ikke er intressert i data brukes betegnelsen : Amature;) he he he Endret 27. februar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg