Jooakim Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Beste fjernkontroll : :] EDit: /me wants Endret 23. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva jedier gjør når de er pensjonert. Den der var rett og seltt dårlig. Se på den ene lyssabelen, man kan jo se golfkølletingen! Hysjda, er ikke så lett å ordne det der så veldig grundig, sverdene ble stutttjukke nok som de var. EDIT: ikke er jeg noen bilderedigeringsguru heller... Fjerna det som var å se av golfkøllene. Takker, har bare paint her i gården skjønner du Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Den har sikkert blitt postet flere ganger før, men: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Slettet post med smakløst "humor" bilde og en del poster med naturlig reaksjoner mot den. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det der var ikke artig - bare utrolig, utrolig trist. ^ This. Ser på de at de er noen forbanna frekke drittunger, overfete i nebbet og yoyoyo til det renner over. Oi, mye informasjon utifra et tullebilde. Jeg vil vite mer, stjeler de penger fra de gamle også? De torturerer sikkert katter og. Bastards. Jepp, og banner i kirken også. Mer Vader vs ST. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Om du ikke greier lese teksten så prøv å lage kinesiske øyne med fingrene ogles på nytt. Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hjemmelaget plakat jeg har på døra til rommet mitt: Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Om du ikke greier lese teksten så prøv å lage kinesiske øyne med fingrene ogles på nytt. Bare gå noen meter ifra. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Om du ikke greier lese teksten så prøv å lage kinesiske øyne med fingrene ogles på nytt. Bare gå noen meter ifra. Eller - for oss late - zoom ut! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 http://www.users.bigpond.com/adriansbruce/...s/nerd!.jpg Beklager, dynamiske sider i tagger er ikke tillatt Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En annen definasjon av "narko-hund" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg