Medrakil Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ikke så morsom, men uansett:Oktober er det i Juli? De tenker vel heller på innholdet av "Oktoberfest" enn tidspunktet. *kjip kjip* Ja selvfølgelig, drekka mer i alle hull, men synes nå uansett at det var (bitte)litt morsomt da... Jeg syntes egentlig klippekort-tilbudet var morsommere enn det at de har oktoberfest i juli.. For et snedig konsept.. De burde hatt månedskort også Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 For deg som vil se gjennom hele denne tråden, men ikke orker alt på engang: [masse linker] Og vitsen med det var ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Noen har bruk for det. Andre ser ikke poenget selv om de får det inn med t-skje.. Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) hmmm rigtigt navn på hk Endret 25. juli 2005 av nokiakiller Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Katten sin det. Endret 25. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Katten sin det. Seriøst?! Om det der er ekte, håper jeg eieren hadde en GOD grunn til å gjøre det der! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Den katten hadde enorme bein hvertfall... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Katten sin det. Seriøst?! Om det der er ekte, håper jeg eieren hadde en GOD grunn til å gjøre det der! det bildet er nok ekte ja, men katter er ikke barbert, den har fått på seg en tettsittende drakt med ca samme farge som kattens hud har du ser det lett hvis du ser godt etter Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Katten sin det. Seriøst?! Om det der er ekte, håper jeg eieren hadde en GOD grunn til å gjøre det der! det bildet er nok ekte ja, men katter er ikke barbert, den har fått på seg en tettsittende drakt med ca samme farge som kattens hud har du ser det lett hvis du ser godt etter De stripene er ikke sømmer, men blodårer. Katten er barbert Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Katten sin det. Seriøst?! Om det der er ekte, håper jeg eieren hadde en GOD grunn til å gjøre det der! det bildet er nok ekte ja, men katter er ikke barbert, den har fått på seg en tettsittende drakt med ca samme farge som kattens hud har du ser det lett hvis du ser godt etter De stripene er ikke sømmer, men blodårer. Katten er barbert Den er ikke barbert. Hvor er tissen isåfall ? Og huden til katter skinner ikke sånn. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Man kan jo tydelig se musklene til katten. Det hadde man ikke om det hadde vært en drakt Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det er en drakt ! huden til katter er mye eklere enn det er, og blodårene er mye tydeligere, det du mener er en blodåre er en søm. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Drit i om den er barbert da, men se på de enorme beina Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har de den hudfargen da? Ta f.eks hunden vår, den har sort pels, men om man bretter til side alt hår er den omtrent kritthvit, med litt blåaktig skjær. Burde vel ikke være så veldig annerledes for katter, eller? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 LOL, dumpa brorti en litt useriøs side i stad. Den antok at jeg bor i porsgrunn, og har funnet noen "hyggelige" jenter som vistnok bor der som er villige til å tilbringe natten med meg. De bor i porsgrunn alle sammen! Bare sjekk på navnene dems ;)LOL BTW: jeg bor i larvik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja ikke sant. Får sånne innimellom, da bor alle i Akershus og omegn. Greia er at hvis du klikker på banneren, kommer du videre til ei payside som ber deg registrere deg for å få tilgang til alle disse "lokale" damene, og damer verden over ellers. Jaddah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg